Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De opdracht was: Maak een onscherpe foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• De opdracht was: Maak een onscherpe foto

Ik was op een week over verbeelding in de fotografie (heel gezellig trouwens). En dan kwam deze kans voorbij. Kun je toch niet laten schieten, hé.
    Bedankt voor het kijken en schrijven,
    Xavier
    Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
    Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
    Laat de commentaren maar komen.

Geen ideaal onderwerp voor die opdracht, er zit ook nog redelijk wat scherpte in en het is ook vrij contrasrtrijk en hard afgewerkt.
    Je zou beter iets dromerigs kiezen, kijk bv naar de stijl die Rosie hanteert en als je dan door beweging of iets dergelijks een beetje onscherpte gaat veroorzaken dan ga je dichter bij de opdracht aanleunen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      dan ga je dichter bij de opdracht aanleunen
      Dat heb ik dan wel gedaan met andere foto's, Frans. Ik vond het gewoon grappig dat op de dag dat je vage foto's wilt maken, er eentje zich aanbiedt die om scherpte schreeuwt en dat het dan ook nog redelijk lukt. Ik vond het wel leuk om dat erbij te vertellen.
      Maar zoals jij beter weet dan om het even wie: de context waarin de foto gemaakt is telt niet mee, enkel het resultaat. En dus nu: Is het een foto die waardig is om te posten?
      Groetjes,
      Xavier
      Canon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
      Sinds mijn pensioen, medewerker en sinds kort, bestuurslid.
      Laat de commentaren maar komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk bericht

Dat heb ik dan wel gedaan met andere foto's, Frans. Ik vond het gewoon grappig dat op de dag dat je vage foto's wilt maken, er eentje zich aanbiedt die om scherpte schreeuwt en dat het dan ook nog redelijk lukt. Ik vond het wel leuk om dat erbij te vertellen.
        Maar zoals jij beter weet dan om het even wie: de context waarin de foto gemaakt is telt niet mee, enkel het resultaat. En dus nu: Is het een foto die waardig is om te posten?
        Groetjes,
        Xavier
        Ik heb de tekst nogal letterlijk genomen, ik dacht dat u dit als "mooie onscherpe" wou tonen ..

Over de foto, niet slecht maar ook niet super, de schaduwen een tikkeltje ophelderen is een stap in de goede richting maar "showcase avant la lettre" zal het niet worden
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
        X