Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dood... [somber]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dood... [somber]

Hallo allemaal,

Soms ben ik een somber mens en dan denk ik veel te veel aan minder leuke dingen. Dat was misschien ook zo toen ik onderstaande foto's maakte. Het thema is "dood". Misschien dat ik binnenkort een paar andere foto's laat zien die ik over dit thema heb gemaakt.

Ook dit werk is gedeeltelijk abstract en gedeeltelijk macro.

Groeten, Miriam

Last edited by mvdh; 16 juni 2005, 06:16.

Re: Dood... [somber]

Oorspronkelijk geplaatst door mvdh
    Hallo allemaal,

Soms ben ik een somber mens en dan gaan denk ik veel te veel aan minder leuke dingen. Dat was misschien ook zo toen ik onderstaande foto's maakte. Het thema is "dood". Misschien dat ik binnenkort een paar andere foto's laat zien die ik over dit thema heb gemaakt.
    Weer te veel op rotten.com rondgehangen Miriam?

Eerste is wel goed

Comment

Veel te somber voor de tijd van het jaar Miriam

Ik vind de foto's best mooi gemaakt maar ik zie dit type opnames liefst tijdens de donkere dagen van het jaar. Omdat ze me dan doen denken aan de zomer: de zon die toch gevangen zit in de gedroogde roos.
      Meer foto's op mijn website

Comment

Ik vind de eerste heel mooi, prachtige kleuren (en -schakeringen), je moet gewoon verder kijken dan het dood zijn van die bloem. En de dood is er nu eenmaal tijdens alle seizoenen (denk maar aan die hittegolf in Frankrijk)... In alles zit schoonheid, je moet er alleen oog voor hebben (en dat heeft Miriam zeker)

Comment

Working...
        X