Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Duitse Pijp

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Duitse Pijp

Een paar dagen geleden heb ik het verhaaltje verteld van die giftige Pijpbloem : http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=76600
    (ik heb deze trouwens een beetje lichter gemaakt zoals sommige terecht opgemerkt hadden).
    Dit is een andere soort Pijpbloem die momenteel in bloei staat in m'n tuin :

Aristolochia macrophylla

Duitse Pijp -- Dutchman's Pipe

Re: Duitse Pijp

Net zoals die andere is deze ook een hele knappe, Hans!

Grtz,F@bke
    Je hoeft niet ziek te zijn, om beter te worden.
    BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
    The name of the game is to fill the frame!
    http://Fabke.fotopic.net

Comment

zo een bloem had ik nog nooit gezien
      www.hayabusaclubbelgie.be

Comment

nu dat ik al twee jaren gestopt ben met roken kom je met de een na de andere mooie pijp af

Comment

Messcherp. Knap
          Meer foto's op mijn website

Comment

Mooie opname!

BTW, "Dutchman" is eigenlijk "Hollander" (cfr. Flying Dutchman)
            Titel zou dus eerder "Pijp van den Hollander" moeten zijn

Comment

Knappe foto !!!
              En zo'n leuke, plastische namen. Grappig en toepasselijk !

Jij hebt nogal es een tuin
              Zoveel speciale bloemen en planten. En als ik goed opgelet heb, nog een flinke serre. Hoe doe je het, dat vraagt toch flink wat onderhoud. En dan nog veel (en knap) fotograferen. En op het forum rondhangen...

Sommigen halen blijkbaar dubbel zoveel uren uit een etmaal als ik

Keep on posting !
              Greetz, Kariboe
              * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
              Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                Knappe foto !!!
                En zo'n leuke, plastische namen. Grappig en toepasselijk !

Jij hebt nogal es een tuin
                Zoveel speciale bloemen en planten. En als ik goed opgelet heb, nog een flinke serre. Hoe doe je het, dat vraagt toch flink wat onderhoud. En dan nog veel (en knap) fotograferen. En op het forum rondhangen...

Sommigen halen blijkbaar dubbel zoveel uren uit een etmaal als ik

Keep on posting !
                Greetz, Kariboe
                De namen onderaan de foto zijn steeds de officiële namen hoor .

Dat is één van de voordelen van zelfstandig zijn hé (ik, Ann niet), je kan je werk een beetje zelf regelen maar dat is ook een kwestie van prioriteiten. Wij kijken vb zo goed als nooit TV, gaan weinig of niet "uit" en blijven gedurende de zomer thuis (we gaan op reis tijdens de paasvakantie). Je staat versteld wat je kunt doen als je die TV niet aanzet.

Thuis in Oosterzele hebben we een redelijke tuin vol wilde planten waar we ieder WE in bezig zijn (3.500 m²) maar bij mijn ouders (waar ik werk in de familiezaak te Maldegem) is die een beetje groter (5 ha) . Daar staan ook een 3 tal serres en zijn er een aantal vijvers. Op dat voormalig stukje landbouwgrond palend aan bossen en weiden is er wel een redelijke moestuin maar voor de rest proberen wij een beetje een natuurgebiedje te maken door een gepast maaibeheer en het planten van bomen en struiken. Jaren geleden hebben we ook een wilde bloemenmengsel ingezaaid (heeft een flinke duit gekost).

Comment

goeie foto

scherpte, DOF, kleuren
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                    ... Dat is één van de voordelen van zelfstandig zijn hé (ik, Ann niet), je kan je werk een beetje zelf regelen maar dat is ook een kwestie van prioriteiten...
                    ... Je staat versteld wat je kunt doen als je die TV niet aanzet...
                    ... Thuis in Oosterzele hebben we een redelijke tuin vol wilde planten waar we ieder WE in bezig zijn (3.500 m2) maar bij mijn ouders (waar ik werk in de familiezaak te Maldegem) is die een beetje groter (5 ha) . Daar staan ook een 3 tal serres en zijn er een aantal vijvers. Op dat voormalig stukje landbouwgrond palend aan bossen en weiden is er wel een redelijke moestuin maar voor de rest proberen wij een beetje een natuurgebiedje te maken door een gepast maaibeheer en het planten van bomen en struiken...
                    Jawadde, gijllie hebt toch geen zittend gat hoor...
                    Ik ben ook zelfstandige, maar een tuingebied van dergelijke omvang proper houden...
                    Maar dat van die televisie is inderdaad waar. Sedert een paar weken kijk ik bijna geen tv meer en dat scheelt een flink stuk op de borrel...
                    Greetz, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele
                      De namen onderaan de foto zijn steeds de officiële namen hoor .

Dat is één van de voordelen van zelfstandig zijn hé (ik, Ann niet), je kan je werk een beetje zelf regelen maar dat is ook een kwestie van prioriteiten. Wij kijken vb zo goed als nooit TV, gaan weinig of niet "uit" en blijven gedurende de zomer thuis (we gaan op reis tijdens de paasvakantie). Je staat versteld wat je kunt doen als je die TV niet aanzet.

Thuis in Oosterzele hebben we een redelijke tuin vol wilde planten waar we ieder WE in bezig zijn (3.500 m²) maar bij mijn ouders (waar ik werk in de familiezaak te Maldegem) is die een beetje groter (5 ha) . Daar staan ook een 3 tal serres en zijn er een aantal vijvers. Op dat voormalig stukje landbouwgrond palend aan bossen en weiden is er wel een redelijke moestuin maar voor de rest proberen wij een beetje een natuurgebiedje te maken door een gepast maaibeheer en het planten van bomen en struiken. Jaren geleden hebben we ook een wilde bloemenmengsel ingezaaid (heeft een flinke duit gekost).
                      Hans,

Proficiat terug een héél goede plaat vorige vond ik wat minder... iets teweinig lichtspeling...

Een beetje off topic "AVR", "Toon" ed...Maldegem..., nu begint pas een belletje te rinkelen!
                      Zonder reclame te willen maken, maar heel goede producten, echtgenote reeds jaren tevreden... succes!
                      D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                      BD0290BE

Comment

Deze is veel beter qua belichting, het is een hele mooie
                        Fotografie betekent 'schrijven met licht' Xposed
                        Fujifilm X-Pro1 - Fujinon 35mm F/1.4 - Compact drive PD70X - Manfrotto 475B, 808RC4 en statieftas M100P - Ona Brixton field tan .

Comment

Working...
                        X