Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ga in herhaling vallen maar terug iets te donker naar mijn gevoel alhoewel het origineel stukken beter oogt!
Achtergrond had ik ook graag wat rustiger gezien, komt nu niet los van die achtergrond. Heb ook de indruk dat je vaak je onderwerpen centraal plaatst en hier in dit geval ook nog eens naar links wijzend....indien je dit goed vind geen enkel probleem maar persoonlijk zie ik het liever anders....
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Beetje jammer van de schaduw in 't hart van de bloem.
Volledig mee eens, al geeft het origineel op PBase al een beter beeld, vind ik. Dit was ook het resultaat van een beetje gestoei; ik zou hier kunnen overwegen om off camera in te flitsen zodat de schaduwen verdwijnen.
Ga in herhaling vallen maar terug iets te donker naar mijn gevoel alhoewel het origineel stukken beter oogt!
Achtergrond had ik ook graag wat rustiger gezien, komt nu niet los van die achtergrond. Heb ook de indruk dat je vaak je onderwerpen centraal plaatst en hier in dit geval ook nog eens naar links wijzend....indien je dit goed vind geen enkel probleem maar persoonlijk zie ik het liever anders....
Twee terechte punten:
- achtergrond zou waziger moeten (maar zal op groot afdrukformaat resulteren in een zeer beperkt stukje scherptediepte rond het hart)
- cadrage: ik zou hier wat kunnen wegsnijden aan de rechterkant aangezien dat stuk weinig bijdraagt tot de foto
Moet Aquarius in deze bijtreden, het origineel is mooier van licht en kleur, neemt niet weg dat er toch een mooie plaat staat. Maar dat het origineel toch vrij veel afwijkt van kleur en licht is toch een vreemd iets.
Comment