Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Lekker scherp waar nodig, voldoende DOF en een fijne, effen achtergrond (misschien zelfs iets teveel van het goede?) Mooi geplaatst binnen het kader...
... en een heel mooi kevertje... Zijn dat nu vleugeltjes of is dat nu een reliëftekening in het schild ??? Tja, torren en kevers, daar ben je nog een tijdje zoet mee...
Geflitst ?
Knappe plaat, watertandend...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Aan de vorige commentaren valt niks meer toe te voegen. Je foto is gewoonweg prachtig. Mischien toch 1 ding toevoegen: de antennes zijn 'antenne-scherp'
Hierbij sluit ik mij graag aan bij de vorige sprekers. Toch een kleine opmerking (bah! vervelend mens! ) De achtergrond lijkt wel vrij veel rood te bevatten. Zou het niet mooier zijn om die iets naar groen te corrigeren. Dan krijg je misschien een nog mooier kleurcontrast met de wants...
Hierbij sluit ik mij graag aan bij de vorige sprekers. Toch een kleine opmerking (bah! vervelend mens! ) De achtergrond lijkt wel vrij veel rood te bevatten. Zou het niet mooier zijn om die iets naar groen te corrigeren. Dan krijg je misschien een nog mooier kleurcontrast met de wants...
Groeten, Miriam
Vind ik wel eens het proberen waard... lijkt me een goed idee !!!
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment