Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

"Dreft-alle-vlekken-killer" verwijdert alle vlekken !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• "Dreft-alle-vlekken-killer" verwijdert alle vlekken !

Ik had geen duidelijk keuze voor de titel.
    1) zoals hierboven vermeld,
    of
    2) Hé, wie heeft mijn bollekes gepikt

Edit Mod Hanske :

Deze foto voldoet niet aan de forumrichtlijnen en werd verwijderd.
    Pas de foto aan naar maximaal 900x900 pixels en 200Kb.
    Gebruik de EDIT-knop om deze tekst te verwijderen en de aangepaste foto zichtbaar te maken.

Vraagje voor de insectenkenners: Ik heb de indruk dat er meer en meer van dees beetsjes te zien is waarbij het bollekespatroon de meest gekke vormen aannemen. Ik heb er gisteren waarbij het beest volledig zwart is, dan 2 grote vlekken , één op ieder schild en dan ene met vele kleine bollekes en vlak onder het kopstuk, twee grote vlekken ...
    Er is een invasie van Aziaten, dat weet ik, maar ik heb de indruk dat dat grut er in geslaagd is zich te kruisen met onze inheemse soorten ?
    Last edited by Hanske; 26 april 2005, 09:26.
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Re: "Dreft-alle-vlekken-killer" verwijdert alle vlekken !

ja vreemd zonder stippen, maar is dit ook de werkelijke kleur, zo oranje.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ja, dit is zijn kleur. Kon het ook moeilijk geloven, maar zo oranje-achtig is ie.

Comment

da's duidelijk geen Rode Duivel, maar een Oranjeklant!
        Grappige foto, Wim!
        Groets, Gerhard
        Panasonic FZ1000 - Metz 45 - Nikon S3500

Comment

nen 'Ollander'
          | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

Comment

off-topic: ik heb al met wim contact gehad, en aangezien de mods niet storen, wil ik in deze topic het volgende vragen: als ik op eigenschappen klik, zijn deze foto's echt te groot. zowel in kb, als in pixels. op mijn 15" gaan de foto's echt buiten beeld, met hier 990 pixels en 680kb

mods reclameren niet, en niemand anders reclameert, en wim zegt dat ie het doet zoals anders. daarom de vraag: waarom zie ik die op mijn pc groter dan jullie??

net zoals hier:
            Ja, ik weet het, 't is ne kever, maar hij trok precies op de nagellak die ik indertijd gebruikte om stencils :D te corrigeren. Keverke is enorm vluchtig en wil helemaal niet posseren. Edit Mod Hanske : Deze foto's voldoen niet aan de forumrichtlijnen en werden verwijderd. Pas de foto's aan naar maximaal 900x900

Van deze vlogen er vanmorgen honderden, duizenden rondom de kerzelaar. Maaaaaaaaaama, ik heb hoogtevrees, ikke ben bang ! En .... klaar om te starten ... Start En deze rare snuiter genoot dan op een paardebloem Kent iemand de naam van dat eerste monster ? Edit Mod Hanske : Deze foto's voldoen niet aan

in zijn overige (die dateren van voor enkele dagen, zoals http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=70864 ) heb ik geen probleem........

quid, en waardoor, en hoezo???

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

@ajuin
              Ik deze drie threads wel op een andere manier, de beelden ingeplaatst.
              Vroeger deed ik dus een thread open en gaf aan een image te plaatsen. In het popup-vensterke, plaatste ik dan de coordinaten die ik van tinypic kreeg, de eerste optie-lijn.
              Iemand zei onlangs, terecht dat je de derde lijn, das er ene waar de html-codes voor de beelden reeds bij staan, zomaar kan copieëren zonder in de thread te willen aangeven een beeld in te voegen. Zou het dat zijn ?
              Ik post vandaag op testcase het monster van Oranje (neen, niet .... ) en we zullen effen zien. ok?

Comment

Ajuin heeft echter wel gelijk. Op een of andere manier zijn deze topics aan de aandacht ontsnapt ( kwestie van ook nog een leven buiten BD hebben ) De foto's mogen immers maximaal 900 * 900 pixels groot zijn.
                Om in de toekomst echter geen "Ja-maar-kijk-eens-in-dat-topic-daar-mogen-wel-te-grote-foto's-staan" toestanden te krijgen , ben ik genoodzaakt de foto's alsnog verwijderen , met uiteraard het vriendelijke verzoek aan Purlut om ze alsnog aan te passen naar maximaal 900 * 900 pixels.
                Last edited by Hanske; 26 april 2005, 09:37.
                Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

twas niet mijn bedoeling om de foto's weg te krijgen he, vooraleer ik de taak van politieman weer verweten krijg. echter zijn telkens die 3 topics ontsnapt aan de aandacht, en ook niemand anders die er iets van zei.

dus nam ik contact op met wim, en hij zei dat het bij mijn pc zou liggen....
                  daarom dat ik de vraag stelde, want ik zou dat zeer bizar vinden

wim kent me, dus die weet dat ik het zo niet bedoel...

sorry, maar ik heb ook gewacht tot ze een beetje uit de aandacht gingen, om vervuiling tegen te gaan...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Wim weet nu in ieder geval dat het niet aan jouw pc ligt
                    Zie er overigens persoonlijks niets verkeerds in als andere forumleden , indien een mod dit nog niet geconstateerd heeft , iemand er attent op maken dat een en ander niet volgens de forumrichtlijnen gebeurt. De mod's zien een hoop , maar aangezien ze dit ook maar in hun vrije tijd doen , en daarnaast (soms) ook nog een volledige baan hebben ( zoals ik dus , draai al een paar dagen avonddiensten) kan het dus gebeuren dat er zo af en toe een topic tussendoor glipt.
                    Dus zie het niet als "politie-agentje" spelen , maar meer als helpende hand.
                    Zoals ik al aangaf , heb ik echter alsnog de foto's verwijderd. Niet om Wim te plagen maar , het zal niet de eerste keer zijn ( en denkelijk ook niet de laatste keer ) dat , bij een ingreep van een mod , een beledigd forummember op zoek gaat naar een ander topic waar hetzelfde is gebeurd , maar waar dan , om wat voor reden ook , niet is ingegrepen. En dit zoeken gaat soms wel tot meer dan een jaar geleden !
                    Dit kan dan voor vervelende discussies gaan leiden waar niemand op zit te wachten.
                    Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
                    Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

sh*t, net nu ik gevonden had WAAROM die zo oranje was zonder stippen

Comment

Working...
                      X