Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Symmetrie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Symmetrie

Deze knoopwesp was aan het rusten op de bloem van een dropplant.

Bedankt voor het kijken en de eventuele reacties.

Pholie.

Re: Symmetrie

Aangezien je de foto in oordeel plaatst, hier mijn opmerkingen :

In deze compositie wil je de symmetrie van de plant laten zien en de mooie pose van de wesp. Het deel wesp is interessant om naar te kijken maar
    die interesse om vanonder de symmetrie te bekijken is er niet. Rechts heb je daar een stuk bruin op het bladje met daarachter nog een uit focus fel bladje.
    Dus voor mij draagt dit zeker niet bij aan het beeld. Ik zou eigenlijk verwachten dat ik onderaan nog een heel stuk plant te zien zou krijgen omdat er nu bovenaan in
    verhouding heel veel ruimte is. De wesp staat er zoals gezegd perfect op!

https://wim-meeus-fotografie.blogspot.com/

http://wim-meeus.blogspot.com/
    https://1x.com/wimmeeus/

Comment

een mooie plaat..

Rob,

Comment

Zeer mooi weergegeven!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Wesp staat er heel fraai op, mooi geheel
          Groeten Andre

Comment

Knappe compo en de gekende "pholi"-scherpte.
            Een tikkeltje meer ruimte onderaan was waarschijnlijk beter al weet ik ook niet of daar dan storende elementen zaten
            de ruimte vind ik verder prima !
            ik vind het een zeer knap totaalbeeld maar als titel had ik niet voor symmetrie gekozen

Ik kijk al jaren niet of iets zogezegd showcase of oordeel is ... ik zie soms erbarmelijke "showcase".
            Als je op een forum als BD post dan mag er commentaar komen, anders is het geen forum
            Zelf post ik daarom dus nagenoeg alles in oordeel de laatste jaren.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Knappe compo en de gekende "pholi"-scherpte.
              Een tikkeltje meer ruimte onderaan was waarschijnlijk beter al weet ik ook niet of daar dan storende elementen zaten
              de ruimte vind ik verder prima !
              ik vind het een zeer knap totaalbeeld maar als titel had ik niet voor symmetrie gekozen

Ik kijk al jaren niet of iets zogezegd showcase of oordeel is ... ik zie soms erbarmelijke "showcase".
              Als je op een forum als BD post dan mag er commentaar komen, anders is het geen forum
              Zelf post ik daarom dus nagenoeg alles in oordeel de laatste jaren.
              Ik volg

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wim Meeus Bekijk bericht
                Aangezien je de foto in oordeel plaatst, hier mijn opmerkingen :

In deze compositie wil je de symmetrie van de plant laten zien en de mooie pose van de wesp. Het deel wesp is interessant om naar te kijken maar
                die interesse om vanonder de symmetrie te bekijken is er niet. Rechts heb je daar een stuk bruin op het bladje met daarachter nog een uit focus fel bladje.
                Dus voor mij draagt dit zeker niet bij aan het beeld. Ik zou eigenlijk verwachten dat ik onderaan nog een heel stuk plant te zien zou krijgen omdat er nu bovenaan in
                verhouding heel veel ruimte is. De wesp staat er zoals gezegd perfect op!
                Bedankt Wim, mij hoef je echt niet te sparen hoor. Ik leer nog alle dagen bij dankzij jullie input allemaal!

Comment

Ik denk dat ik nog wel een exemplaar heb met wat meer bloem ... En inderdaad ik heb me een beetje in de voet geschoten door deze titel te kiezen.

Comment

Working...
                  X