Deze foto heb ik opnieuw bewerkt... ik heb alleen de zwarte achtergrond aangepast (er zaten op het origineel) een paar rare vlekken in de BG wat niet mooi was), de rest van de foto is hetzelfde gebleven.
Er zit nu wat structuur in de zwarte BG..
Deze roofvlieg zat op dit gebogen grassprietje geduldig te wachten op zijn prooi, normaal gesproken vliegen ze meteen weg als je in de buurt komt omdat deze rovers zeer alert zijn op hun omgeving...Het grassprietje wiebelde wat in de wind dus heb ik met 1 hand het puntje vastgehouden en met de andere hand de foto gemaakt waarbij ik de camera een beetje op mijn hand en knie liet steunen.. De roofvlieg bleef gelukkig zitten...
Geflitst met zelfgemaakte flitsverzachter, De 2 bonenblikjes: zie Tips, Trucs & Techniek.
Exif:
1 opname.. geen stack..
Camera Model Canon EOS 5D Mark II
Tv(Shutter Speed) 1/200
Av(Aperture Value) 11
ISO Speed 100
Lens MP-E65mm
Rob,
Er zit nu wat structuur in de zwarte BG..
Deze roofvlieg zat op dit gebogen grassprietje geduldig te wachten op zijn prooi, normaal gesproken vliegen ze meteen weg als je in de buurt komt omdat deze rovers zeer alert zijn op hun omgeving...Het grassprietje wiebelde wat in de wind dus heb ik met 1 hand het puntje vastgehouden en met de andere hand de foto gemaakt waarbij ik de camera een beetje op mijn hand en knie liet steunen.. De roofvlieg bleef gelukkig zitten...
Geflitst met zelfgemaakte flitsverzachter, De 2 bonenblikjes: zie Tips, Trucs & Techniek.
Exif:
1 opname.. geen stack..
Camera Model Canon EOS 5D Mark II
Tv(Shutter Speed) 1/200
Av(Aperture Value) 11
ISO Speed 100
Lens MP-E65mm
Rob,
Comment