Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roofvlieg.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Roofvlieg.

Deze foto heb ik opnieuw bewerkt... ik heb alleen de zwarte achtergrond aangepast (er zaten op het origineel) een paar rare vlekken in de BG wat niet mooi was), de rest van de foto is hetzelfde gebleven.
    Er zit nu wat structuur in de zwarte BG..

Deze roofvlieg zat op dit gebogen grassprietje geduldig te wachten op zijn prooi, normaal gesproken vliegen ze meteen weg als je in de buurt komt omdat deze rovers zeer alert zijn op hun omgeving...Het grassprietje wiebelde wat in de wind dus heb ik met 1 hand het puntje vastgehouden en met de andere hand de foto gemaakt waarbij ik de camera een beetje op mijn hand en knie liet steunen.. De roofvlieg bleef gelukkig zitten...

Geflitst met zelfgemaakte flitsverzachter, De 2 bonenblikjes: zie Tips, Trucs & Techniek.

Exif:
    1 opname.. geen stack..
    Camera Model Canon EOS 5D Mark II
    Tv(Shutter Speed) 1/200
    Av(Aperture Value) 11
    ISO Speed 100
    Lens MP-E65mm

Rob,

Re: Roofvlieg.

Wow, zeer mooi de details in beeld en dat in moeilijke omstandigheden. De bg is mooi aangepast.Om soms iets stil te houden kan je gebruik maken van een gewichtje met klem, die gebruikt worden om een tafellaken op zijn plaats te houden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
      Wow, zeer mooi de details in beeld en dat in moeilijke omstandigheden. De bg is mooi aangepast.Om soms iets stil te houden kan je gebruik maken van een gewichtje met klem, die gebruikt worden om een tafellaken op zijn plaats te houden.
      Thanks..

En bedankt voor de tip...

Rob,

Comment

Bijzonder knap wat een detail!
        Geluk dat die bleef zitten!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Een knap smoeleke op die manier !
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
          X