Bedankt om te kijken.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
blauwe druifjes + up + up
Collapse
X
-
-
Re: blauwe druifjes
Prachtig, ook met de herhaling in de BG en mooie zachte kleuren, knap werk.
Rob,
-
Zeer mooi, de beperkte dof geeft het geheel een dromerig gevoel en paars tegen groen geeft een mooi kleurpalet
Comment
-
Mooi zacht beeld! Al gebeurt daar bovenaan iets waar de bewerking mogelijk is fout gegaan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtMooi zacht beeld! Al gebeurt daar bovenaan iets waar de bewerking mogelijk is fout gegaan?
Thx voor je reactie.
Is de up beter?
Alle anderen ook bedankt voor jullie commentaren.groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
Thx voor je reactie.
Is de up beter?
(Of ben ik echt aan het ziften?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk berichtBedankt Monique voor de update. Ik vind deze inderdaad beter maar blijf het ergens spijtig vinden dat sommige druifjes links boven nogal abrupt verdwijnen. Is het in de bewerking niet mogelijk om de rand soft te maken (zoals onderaan) zonder dat ze volledig verdwijnen? Ook in de tussenruimte tussen de druifjes komt het originele groen nogal fel tevoorschijn. Het lijkt me de moeite waard om dat te fine-tunen want ik vind het verder een prachtig beeld!
(Of ben ik echt aan het ziften?)Ik heb nog eens geprobeerd.
Bedankt voor je reactie.groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
Bedankt Monique voor een nieuwe update. Ik ga toch voor de derde versie zonder de toegevoegde punch . Maar je moet voor mij echt niets veranderen, het is maar 1 mening.
Comment
Comment