Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
De up onthult iets meer, maar het blijft een mooie en zachte plaat!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Bedankt Monique voor de update. Ik vind deze inderdaad beter maar blijf het ergens spijtig vinden dat sommige druifjes links boven nogal abrupt verdwijnen. Is het in de bewerking niet mogelijk om de rand soft te maken (zoals onderaan) zonder dat ze volledig verdwijnen? Ook in de tussenruimte tussen de druifjes komt het originele groen nogal fel tevoorschijn. Het lijkt me de moeite waard om dat te fine-tunen want ik vind het verder een prachtig beeld!
(Of ben ik echt aan het ziften?)
Bedankt Monique voor de update. Ik vind deze inderdaad beter maar blijf het ergens spijtig vinden dat sommige druifjes links boven nogal abrupt verdwijnen. Is het in de bewerking niet mogelijk om de rand soft te maken (zoals onderaan) zonder dat ze volledig verdwijnen? Ook in de tussenruimte tussen de druifjes komt het originele groen nogal fel tevoorschijn. Het lijkt me de moeite waard om dat te fine-tunen want ik vind het verder een prachtig beeld!
(Of ben ik echt aan het ziften?)
Bedankt Monique voor een nieuwe update. Ik ga toch voor de derde versie zonder de toegevoegde punch . Maar je moet voor mij echt niets veranderen, het is maar 1 mening.
Comment