Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
en proberen ...
Collapse
X
-
-
Re: en proberen ...
Het zal vast een leuk speeltje zijn, maar persoonlijk dwarrel ik een beetje rond in de foto om toch nog ergens een rustpunt te vinden, (lees: ergens iets van scherpte). Het OOF deel is wel mooi, nu nog een scherp takje in de voorgrond... uiteraard mijn gevoel hierbij..
Rob,
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtHet zal vast een leuk speeltje zijn, maar persoonlijk dwarrel ik een beetje rond in de foto om toch nog ergens een rustpunt te vinden, (lees: ergens iets van scherpte). Het OOF deel is wel mooi, nu nog een scherp takje in de voorgrond... uiteraard mijn gevoel hierbij..
Rob,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk berichtEen heel dun streepje is scherp. Niets mag bewegen, niet de plant, niet het toestel.
Rob,
Comment
-
Leuk geprobeerd maar er is nog werk aan hé Ivo
Doorbijten, niet snel tevreden zijn en niet teveel verschillende experimenten tegelijk doen maar telkens kijken wat het resultaat is van elke ingreep, anders blijft het voor u effenaf gissen.
Het komt er niet op aan een stukje scherp te hebben, het komt er eerder op aan een scherpte en onscherpteverloop te krijgen waardoor het beeld aangenaam kijktbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment