Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

en proberen ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] en proberen ...

    Lensbaby Composer dat is proberen en proberen.

    by Ivo Meeus

  • #2
    Re: en proberen ...

    Het zal vast een leuk speeltje zijn, maar persoonlijk dwarrel ik een beetje rond in de foto om toch nog ergens een rustpunt te vinden, (lees: ergens iets van scherpte). Het OOF deel is wel mooi, nu nog een scherp takje in de voorgrond... uiteraard mijn gevoel hierbij..


    Rob,

    Comment


    • #3
      Re: en proberen ...

      Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Het zal vast een leuk speeltje zijn, maar persoonlijk dwarrel ik een beetje rond in de foto om toch nog ergens een rustpunt te vinden, (lees: ergens iets van scherpte). Het OOF deel is wel mooi, nu nog een scherp takje in de voorgrond... uiteraard mijn gevoel hierbij..


      Rob,
      Een heel dun streepje is scherp. Niets mag bewegen, niet de plant, niet het toestel.

      Comment


      • #4
        Re: en proberen ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
        Een heel dun streepje is scherp. Niets mag bewegen, niet de plant, niet het toestel.
        Ik denk dat de meeste mensen die aan macro doen dit wel herkennen... Gezien het OOF gebied denk ik dat je er best mooie foto's mee kunt maken... misschien is vanaf statief werken een optie of iets meer afstand nemen... Ik ken deze lens niet goed genoeg, maar zou nog wel even door-experimenteren... Zeker geen onaardige foto, maar mijn gevoel zou iets meer scherpte mooier zijn... Maar goed, je leest nu maar 1 mening van mij en ik sta niet symbool voor de rest van de eventuele reactie's die nog gaan komen...


        Rob,

        Comment


        • #5
          Re: en proberen ...

          Leuk geprobeerd maar er is nog werk aan hé Ivo
          Doorbijten, niet snel tevreden zijn en niet teveel verschillende experimenten tegelijk doen maar telkens kijken wat het resultaat is van elke ingreep, anders blijft het voor u effenaf gissen.
          Het komt er niet op aan een stukje scherp te hebben, het komt er eerder op aan een scherpte en onscherpteverloop te krijgen waardoor het beeld aangenaam kijkt
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Re: en proberen ...

            dank jullie vriendelijk voor de aanmoedigingen, zeker op statief en windstil werken is een vereiste. Daarna nog zoals Frans zegt een mooie combinatie zoeken tussen scherp en onscherp. Hopelijk heb ik nog veel tijd.

            Comment


            • #7
              Re: en proberen ...

              Speciaal lensje, speciaal probeersel!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment

              Working...
              X