Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ze staat er ook weer mooi op, waarschijnlijk is dat hetzelfde exemplaar.
Nu denk ik dat 2 jaar geleden dezelfde soort eens tegenkwam, ik vond er de naam niet van.
Hier kan je die evt zien KLIK
Juist Frans, hetzelfde exemplaar maar vanuit een andere invalshoek. Ik heb ook jouw foto eens binnengehaald en het is dezelfde soort. Obsidentify geeft het aan met 100% zekerheid.
Bedankt en grts,
Raf.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Knappe plaat Raf! Je hebt de complementaire kleuren in de bloem, maar ook in het oranje van de vlieg. Los van het feit dat de vlieg er heel mooi opstaat en dat op zich al een knap beeld is, wordt het nog eens versterkt door de samenhang van de kleurschakeringen. Mooi!
Comment