Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
@ Pholie, bedankt voor het meedenken, ik heb ooit een Stadsreus voor de lens gehad en die leek mij toen groter maar vooral het achterlijf leek mij wolliger en dikker maar zoiets kan misschien verschillen tussen M of V ?
hier nog een beeld uit een wat andere hoek waar ietsje achterlijf te zien is, meer beelden heb ik er jammer genoeg niet van ...
@ Pholie, bedankt voor het meedenken, ik heb ooit een Stadsreus voor de lens gehad en die leek mij toen groter maar vooral het achterlijf leek mij wolliger en dikker maar zoiets kan misschien verschillen tussen M of V ?
hier nog een beeld uit een wat andere hoek waar ietsje achterlijf te zien is, meer beelden heb ik er jammer genoeg niet van ...
Hmmm het is een vrouwtje, verder geraak ik niet :-) Maar ze staat er mooi op.
Misschien is het de Phasia hemiptera of wantssluipvlieg.
De vleugels vertonen vrij veel gelijkenis en het achterlijf schijnt niet bij alle exemplaren even dik, misschien valt deze niet voor fastfood
Misschien is het de Phasia hemiptera of wantssluipvlieg.
De vleugels vertonen vrij veel gelijkenis en het achterlijf schijnt niet bij alle exemplaren even dik, misschien valt deze niet voor fastfood
Kan best, wellicht eentje met een abonnement bij de fitness :-) ?
Moeilijk die zweefvliegen determineren ...
Comment