De juiste naam van deze vrij grote zweefvlieg is mij onbekend
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Zweefvlieg + extra
Collapse
X
-
-
Re: Zweefvlieg
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe juiste naam van deze vrij grote zweefvlieg is mij onbekend
Leuke plaat trouwens.
Pholie.
-
-
Bedankt voor de fijne reacties !
@ Pholie, bedankt voor het meedenken, ik heb ooit een Stadsreus voor de lens gehad en die leek mij toen groter maar vooral het achterlijf leek mij wolliger en dikker maar zoiets kan misschien verschillen tussen M of V ?
hier nog een beeld uit een wat andere hoek waar ietsje achterlijf te zien is, meer beelden heb ik er jammer genoeg niet van ...
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtBedankt voor de fijne reacties !
@ Pholie, bedankt voor het meedenken, ik heb ooit een Stadsreus voor de lens gehad en die leek mij toen groter maar vooral het achterlijf leek mij wolliger en dikker maar zoiets kan misschien verschillen tussen M of V ?
hier nog een beeld uit een wat andere hoek waar ietsje achterlijf te zien is, meer beelden heb ik er jammer genoeg niet van ...
Comment
-
Misschien is het de Phasia hemiptera of wantssluipvlieg.
De vleugels vertonen vrij veel gelijkenis en het achterlijf schijnt niet bij alle exemplaren even dik, misschien valt deze niet voor fastfoodbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMisschien is het de Phasia hemiptera of wantssluipvlieg.
De vleugels vertonen vrij veel gelijkenis en het achterlijf schijnt niet bij alle exemplaren even dik, misschien valt deze niet voor fastfood
Moeilijk die zweefvliegen determineren ...
Pholie
Comment
Comment