Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heidelibel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Heidelibel

Dit zal,voor mij althans, één van de laatste zijn. Opmerkelijk bij deze zijn de dauwdruppels die lijken recht te staan op de vleugels.

Bedankt voor 't kijken

Re: Heidelibel

Knap in beeld gezet, de druppels maken het beeld schitterend
    Groeten Andre

Comment

Staat prachtig in beeld.
      Heerlijk die dauwdruppeltjes.
      groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Staat er mooi op hoor en de druppeltjes maken het af ...

Comment

Prachtig met die druppeltjes Jean-Louis
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Heerlijke foto!
            Geyst

Comment

Ik dacht net te zeggen ik mis wat scherpte op de ogen maar je zat al of f/13 ... hmmm er waren weinig opties hier denk ik dan? Gelukkig had je wellicht een statief bij.
              Het blijft een niet te onderschatten onderwerp een libel in de vroegte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
                Ik dacht net te zeggen ik mis wat scherpte op de ogen maar je zat al of f/13 ... hmmm er waren weinig opties hier denk ik dan? Gelukkig had je wellicht een statief bij.
                Het blijft een niet te onderschatten onderwerp een libel in de vroegte
                Ik was er van overtuigt dat F/13 zou volstaan, voor zover ik het kon controleren op mijn schermpje was het in orde, maar het blijkt op het randje te zitten, bij F/16 begon de bg moeilijk te doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JLM Bekijk bericht
                  Ik was er van overtuigt dat F/13 zou volstaan, voor zover ik het kon controleren op mijn schermpje was het in orde, maar het blijkt op het randje te zitten, bij F/16 begon de bg moeilijk te doen
                  Ja ik ben een beetje een criticaster op scherpte, dat weet ik zelf ook en dat is geen kritiek hé, ... f/13 volgens mij heb ik dit getal nog nooit gezien
                  Zelden ga ik boven f/5 maar dat is zo een beetje mijn manier van fotograferen. Dat is het plezant van de hobby, iedereen kan zijn eigen ding doen en met prachtig resultaat naar voor komen.

Comment

Heel knap hoor Jean-Louis! De diagonale zorgt dat de Heidelibel nog iets meer naar voren komt en de dauwdruppels zijn magnifiek. Ja, het is aan het leeglopen. Heb er vandaag nog 2 gezien. Ik kan pas zaterdagochtend vroeg op stap, ik zou toch ook wel nog iets soortgelijks willen vastleggen...Heel mooi!!!
                    ‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
                    Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography

Comment

Dat sierrandje met druppel maakt het af!
                      BD0681BE -
                      Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Working...
                      X