Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik dacht net te zeggen ik mis wat scherpte op de ogen maar je zat al of f/13 ... hmmm er waren weinig opties hier denk ik dan? Gelukkig had je wellicht een statief bij.
Het blijft een niet te onderschatten onderwerp een libel in de vroegte
Ik dacht net te zeggen ik mis wat scherpte op de ogen maar je zat al of f/13 ... hmmm er waren weinig opties hier denk ik dan? Gelukkig had je wellicht een statief bij.
Het blijft een niet te onderschatten onderwerp een libel in de vroegte
Ik was er van overtuigt dat F/13 zou volstaan, voor zover ik het kon controleren op mijn schermpje was het in orde, maar het blijkt op het randje te zitten, bij F/16 begon de bg moeilijk te doen
Ik was er van overtuigt dat F/13 zou volstaan, voor zover ik het kon controleren op mijn schermpje was het in orde, maar het blijkt op het randje te zitten, bij F/16 begon de bg moeilijk te doen
Ja ik ben een beetje een criticaster op scherpte, dat weet ik zelf ook en dat is geen kritiek hé, ... f/13 volgens mij heb ik dit getal nog nooit gezien
Zelden ga ik boven f/5 maar dat is zo een beetje mijn manier van fotograferen. Dat is het plezant van de hobby, iedereen kan zijn eigen ding doen en met prachtig resultaat naar voor komen.
Heel knap hoor Jean-Louis! De diagonale zorgt dat de Heidelibel nog iets meer naar voren komt en de dauwdruppels zijn magnifiek. Ja, het is aan het leeglopen. Heb er vandaag nog 2 gezien. Ik kan pas zaterdagochtend vroeg op stap, ik zou toch ook wel nog iets soortgelijks willen vastleggen...Heel mooi!!!
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment