In Vlaanderen geen zeldzaamheid meer. In onze regio toch niet zoveel gezien.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spaanse Vlag
Collapse
X
-
-
-
Re: Spaanse Vlag
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtBedankt, ik zag hem toevallig op de geraniums. Snel naar binnengelopen. Enkele foto's gemaak zonder statief. Daarna statief gaan halen maar toe was hij weg. Zonde want het had nog mooier gekund.
Daarvoor moet je vroeg opstaan terwijl ze nog slapen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk berichtOverdag vlinders fotograferen met een statief, vergeet het.
Daarvoor moet je vroeg opstaan terwijl ze nog slapen.Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Comment
-
Ik fotografeer al heeeel lang en als ik één ding geleerd heb is dat je niet persé alles strikt moet volgen wat men zegt.
Het is idd niet doenbaar om op een warme zomerdag je toestel op statief te zetten en op vlinderjacht te gaan.
Maar langs koninginnekruid of kattenstaart in volle bloei je statief opstellen werkt wel. De Spaanse vlag hierboven heeft een vijftal minuten onbeweeglijk gezeten. een statief had dus wel kunnen werken.Last edited by Geyst; 6 juli 2020, 13:59.
Comment
-
Die steekt goed af op dat rood!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
-
mooie opname op dat roodGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk berichtIk fotografeer al heeeel lang en als ik één ding geleerd heb is dat je niet persé alles strikt moet volgen wat men zegt.
Het is idd niet doenbaar om op een warme zomerdag je toestel op statief te zetten en op vlinderjacht te gaan.
Maar langs koninginnekruid of kattenstaart in volle bloei je statief opstellen werkt wel. De Spaanse vlag hierboven heeft een vijftal minuten onbeweeglijk gezeten. een statief had dus wel kunnen werken.
Ik was gisteren op een open plek in het bos waar op elke distel een dambordje met de vleugels open zat (dat is bovendien een gemakkelijke soort).
Comment
Comment