Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt, ik zag hem toevallig op de geraniums. Snel naar binnengelopen. Enkele foto's gemaak zonder statief. Daarna statief gaan halen maar toe was hij weg. Zonde want het had nog mooier gekund.
Bedankt, ik zag hem toevallig op de geraniums. Snel naar binnengelopen. Enkele foto's gemaak zonder statief. Daarna statief gaan halen maar toe was hij weg. Zonde want het had nog mooier gekund.
Overdag vlinders fotograferen met een statief, vergeet het.
Daarvoor moet je vroeg opstaan terwijl ze nog slapen.
Ik fotografeer al heeeel lang en als ik één ding geleerd heb is dat je niet persé alles strikt moet volgen wat men zegt.
Het is idd niet doenbaar om op een warme zomerdag je toestel op statief te zetten en op vlinderjacht te gaan.
Maar langs koninginnekruid of kattenstaart in volle bloei je statief opstellen werkt wel. De Spaanse vlag hierboven heeft een vijftal minuten onbeweeglijk gezeten. een statief had dus wel kunnen werken.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik fotografeer al heeeel lang en als ik één ding geleerd heb is dat je niet persé alles strikt moet volgen wat men zegt.
Het is idd niet doenbaar om op een warme zomerdag je toestel op statief te zetten en op vlinderjacht te gaan.
Maar langs koninginnekruid of kattenstaart in volle bloei je statief opstellen werkt wel. De Spaanse vlag hierboven heeft een vijftal minuten onbeweeglijk gezeten. een statief had dus wel kunnen werken.
Als er een wolk voor de zon komt zijn hun batterijen ook snel leeg.
Ik was gisteren op een open plek in het bos waar op elke distel een dambordje met de vleugels open zat (dat is bovendien een gemakkelijke soort).
Comment