Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Warmkleurige winterprikk
Collapse
X
-
-
Re: Warmkleurige winterprikk
knap gekozen bloemkleur in combinatie met die ijskristalletjes beantwoordt dit aan de titel, maar ik mis wat scherpte ?mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtKnap van kleur.
Mooi met het ijs rond de blaadjes.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtIk zeg u iedere keert dat het een zeer beperkte DoF is
En zelf maak ik zoiets liever dan alles haast synthetisch scherpmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtniet kwaad worden hoor, als het iedere keer een beperkte dof is, is het normaal dat ik iedere keer weer bij mezelf de opmerking maak dat ik geen scherpte zie. Onze wensen zijn op dat vlak dus blijkbaar verschillend en dat is goed zo. Maar dat betekent niet dat ik mijn opinie moet verbergen : een forum is voornamelijk een informatie-instrument, geen wierookvat (;>).
Waar ben ik kwaad geworden ? Dat beeldt u zich in hoor !
En juist omdat het een forum is mag ik ook mijn mening geven of niet soms ? Misschien leer jij wel er wel iets bijbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Ik zie zelf graag foto's met een zeer beperkte DoF bij onderwerpen die zich ertoe lenen.
Dit is er zo eentje, hoewel ik eerlijk gezegd ook een iets scherper rustpunt in het center van de bloem mis bij het wat langer bekijken. Het schilderachtig geheel compenseert dat wel deels imo.
Dat ik momenteel zelf in een fase zit van bezig zijn met 'synthetische scherpte' dmv extremere macro fotografie, maakt dat ik het contrast eens zo hard kan waarderen.
En de eerste indruk van dit beeld is
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtIk zie zelf graag foto's met een zeer beperkte DoF bij onderwerpen die zich ertoe lenen.
Dit is er zo eentje, hoewel ik eerlijk gezegd ook een iets scherper rustpunt in het center van de bloem mis bij het wat langer bekijken. Het schilderachtig geheel compenseert dat wel deels imo.
Dat ik momenteel zelf in een fase zit van bezig zijn met 'synthetische scherpte' dmv extremere macro fotografie, maakt dat ik het contrast eens zo hard kan waarderen.
En de eerste indruk van dit beeld is
Het centrum ligt in de overgang naar onscherp en dat stoort m.i. niet.
Comment
-
Zeer mooi hoe het onderwerp zich aftekent tegen de achtergrond, de rijm op het blad heeft zeker een meerwaarde, de kleine dof geeft het geheel een dromerig effect...knap zenne !
Comment
Comment