Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Warmkleurige winterprikk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Warmkleurige winterprikk

Goed geschilderd Frans !
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

Comment

"Dit is er zo eentje, hoewel ik eerlijk gezegd ook een iets scherper rustpunt in het center van de bloem mis bij het wat langer bekijken. Het schilderachtig geheel compenseert dat wel deels imo." ik ben er mee eens zelf schilderijen zijn in de center scherper

Comment

Waarom mijn beelden de laatste tijd minder scherp worden is mij een raadsel, ik doe alles zoals voorheen en toen kwam alles hier wel scherp terecht.
        Ik ben dat wel grondig beu en ik heb momenteel geen zin om zelf het waarom trachten te achterhalen.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Waarom mijn beelden de laatste tijd minder scherp worden is mij een raadsel, ik doe alles zoals voorheen en toen kwam alles hier wel scherp terecht.
          Ik ben dat wel grondig beu en ik heb momenteel geen zin om zelf het waarom trachten te achterhalen.
          Misschien loopt er iets fout bij de omzetting of op de server waar je beeld staat? In ieder geval het stoort me niet direct. Ik vind deze mooi zoals hij is. Elk zijn meug Deze kan me vooral bekoren omwille van het mooie kleurenpalet. Het warme oranje gecombineerd met de vrieskou
          https://www.behance.net/Lynx1966

Comment

Working...
          X