Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flambé

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Flambé

Wiki : Le Flambé (Iphiclides podalirius) est une espèce paléarctique de lépidoptères (papillons) de la famille des Papilionidae et de la sous-famille des Papilioninae -
    Flambé is dus zijn Franse Naam - bij ons bekend als Koningspage

Last edited by blauwzwart; 10 augustus 2019, 21:57.
    mijn website : klik

Re: Flambé

Knap, en de lange staarten staan er ook op !

Comment

Niet helemaal scherp, vermoedelijk om dezelfde reden als de vorige foto's. Toch een héél mooi beeld waarvan ik kan genieten, waarvoor dank.

Comment

Mooi beeld van die Koningspage, jammer dat je daarvoor naar het zuiden moet, hier is die eerder vrij zeldzaam
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter V d B Bekijk bericht
          Niet helemaal scherp, vermoedelijk om dezelfde reden als de vorige foto's. Toch een héél mooi beeld waarvan ik kan genieten, waarvoor dank.
          Als ik mijn dofcalculator nu raadpleeg dan had ik een scherptediepte van 1 cm (40cm afstand, 50mm, F3.5, D500)
          Dus ja de vleugels vallen daarbuiten - logisch - en de verste antenne ook - maar oog/lijfje/pootjes vind ik persoonlijk wel voldoende scherp.
          Dus eigenlijk wel tevreden - en eigenlijk zou ik opnieuw dezelfde instellingen nemen
          Dank voor de comments
          Peter
          mijn website : klik

Comment

Staat er mooi op, je kan die in deze pose nooit volledig scherp hebben zonder te stacken. Hij zit daar echt in zijn element en ik vind de BG zelfs ook passen, ook al is hij wat druk

Comment

Knappe plaat met een mooi kleurenpalet.
              Zie ook flickr

Comment

Working...
              X