Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Beste nikon300,
Je post heel veel - wat ik toejuich. En je krijgt ongetwijfeld ook graag commentaar op je foto's - ten minste dat denk ik want dat geldt voor iedereen hier ...
Maar een forum gaat over geven en nemen - commentaar krijgen ... en commentaar geven. Alleen maar krijgen blijft volgens mij niet duren
Het zou helemaal tof zijn mocht je ook wat commentaar schrijven bij anderen - 5 comments per nieuwe post lijkt me een goed gemiddelde
Over de foto - mooi gedaan - goed belicht met veel detail in de bloem
Groeten,
Peter
Je hoefd daar om geen technische dingen neer te schrijven...je gevoel bij een beeld neerschrijven kan al voldoende zijn.. het kan zelfs zijn bv totaal mijn ding niet....
Beste nikon300,
Je post heel veel - wat ik toejuich. En je krijgt ongetwijfeld ook graag commentaar op je foto's - ten minste dat denk ik want dat geldt voor iedereen hier ...
Maar een forum gaat over geven en nemen - commentaar krijgen ... en commentaar geven. Alleen maar krijgen blijft volgens mij niet duren
Het zou helemaal tof zijn mocht je ook wat commentaar schrijven bij anderen - 5 comments per nieuwe post lijkt me een goed gemiddelde
Over de foto - mooi gedaan - goed belicht met veel detail in de bloem
Groeten,
Peter
Ben het ook helemaal eens en heb dit ook al verschillende keren geschreven. Ook in N&L zie ik dit vaak gebeuren maar zal wel in elk forumonderdeel aan de orde zijn. Vind het vooral lastig en op positieve wijze bij iedereen die post maar zelf geen commentaar geeft dit te blijven doen. Ik heb me al is afgevraagd of dit niet nadrukkelijker in de algemane werking van het forum kan worden opgenomen al vermoed ik dat dit lastig is.
Beste Peter,
Ik ben maar een amateur en commentaar is een beetje moeilijk. Een mooie foto van u is u keuze en als hij voor u goed dan is het goed.
Zo kan ik moeilijk commentaar op een andere foto geven en ook ik ken er niet zoveel over. Een beetje lichter of donkerder wat scherper wat verder of wat korter!
Ik werk meestal op mijn gevoel. Natuurlijk kan je altijd iets aanmerken.
Grt,
Marc
Comment