Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ander standpunt.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Ander standpunt.

.[IMG][/IMG]

Re: Ander standpunt.

Beste nikon300,
    Je post heel veel - wat ik toejuich. En je krijgt ongetwijfeld ook graag commentaar op je foto's - ten minste dat denk ik want dat geldt voor iedereen hier ...
    Maar een forum gaat over geven en nemen - commentaar krijgen ... en commentaar geven. Alleen maar krijgen blijft volgens mij niet duren
    Het zou helemaal tof zijn mocht je ook wat commentaar schrijven bij anderen - 5 comments per nieuwe post lijkt me een goed gemiddelde

Over de foto - mooi gedaan - goed belicht met veel detail in de bloem
    Groeten,
    Peter
    mijn website : klik

Comment

Volledig eens met peter...

Je hoefd daar om geen technische dingen neer te schrijven...je gevoel bij een beeld neerschrijven kan al voldoende zijn.. het kan zelfs zijn bv totaal mijn ding niet....

Groetjes
      Freddy
      https://fredor2.wixsite.com/portfolio-freddy-1

Comment

Ideaal kleurcontrast, mooie foto
        http://www.smuttynose.nl

Comment

Prachtige kleuren.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Prima opname en mooie kleuren. Voor mezelf zou ik de linkerzijde er afsnijden tot vierkant.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
              Beste nikon300,
              Je post heel veel - wat ik toejuich. En je krijgt ongetwijfeld ook graag commentaar op je foto's - ten minste dat denk ik want dat geldt voor iedereen hier ...
              Maar een forum gaat over geven en nemen - commentaar krijgen ... en commentaar geven. Alleen maar krijgen blijft volgens mij niet duren
              Het zou helemaal tof zijn mocht je ook wat commentaar schrijven bij anderen - 5 comments per nieuwe post lijkt me een goed gemiddelde

Over de foto - mooi gedaan - goed belicht met veel detail in de bloem
              Groeten,
              Peter
              Ben het ook helemaal eens en heb dit ook al verschillende keren geschreven. Ook in N&L zie ik dit vaak gebeuren maar zal wel in elk forumonderdeel aan de orde zijn. Vind het vooral lastig en op positieve wijze bij iedereen die post maar zelf geen commentaar geeft dit te blijven doen. Ik heb me al is afgevraagd of dit niet nadrukkelijker in de algemane werking van het forum kan worden opgenomen al vermoed ik dat dit lastig is.
              Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
              Groeten
              Kurt

Comment

Beste Peter,
                Ik ben maar een amateur en commentaar is een beetje moeilijk. Een mooie foto van u is u keuze en als hij voor u goed dan is het goed.
                Zo kan ik moeilijk commentaar op een andere foto geven en ook ik ken er niet zoveel over. Een beetje lichter of donkerder wat scherper wat verder of wat korter!
                Ik werk meestal op mijn gevoel. Natuurlijk kan je altijd iets aanmerken.
                Grt,
                Marc
                Last edited by nikon300; 10 juli 2018, 12:27.

Comment

Mooie kleuren !
                  Dankjewel voor het kijken

Sony alpha 77II_sony 50mm 1.4_tamron 70-300_sony 18-250, sony 70-400 mm

Comment

Working...
                  X