Tijdens een ommetje deze ochtend viel mijn oog op deze kanjer van een tijgerspin in het struikgewas. Deze hangen steeds omgekeerd, zijn dus moeilijk te fotograferen. Bijzonder is dat ze steeds een zigzagdraad weven in hun web, waarom is nog onduidelijk. Er wordt aangenomen dat dit extra stabiliteit zou geven...
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tijgerspin
Collapse
X
-
‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotographyLabels: Geen
-
-
Re: Tijgerspin
Oorspronkelijk geplaatst door rubenvandersteen Bekijk berichtInderdaad moeilijke beetjes, daarom probeer ik ze altijd zijdelings te fotograferen.‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Nikon Z & Fuji www.facebook.com/mattiasfurnierephotography
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rubenvandersteen Bekijk berichtInderdaad moeilijke beetjes, daarom probeer ik ze altijd zijdelings te fotograferen.‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
Mooi van compo, scherpte en kleurtjes.
Ik zie gewoonlijk wel graag een kop of ogen bij diertjes, als je die van opzij kan fotograferen zal je die wel hebben hé.
Die verstevigende zigzagdraad zou ertoe dienen dat speinkhanen niet gewoon doorheen het web zouden springen hoorde ik eens ooit.
Ze zitten wel in buurten waar nogal sprinkhanen zitten ook merkte ik al.bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtMooi van compo, scherpte en kleurtjes.
Ik zie gewoonlijk wel graag een kop of ogen bij diertjes, als je die van opzij kan fotograferen zal je die wel hebben hé.
Die verstevigende zigzagdraad zou ertoe dienen dat speinkhanen niet gewoon doorheen het web zouden springen hoorde ik eens ooit.
Ze zitten wel in buurten waar nogal sprinkhanen zitten ook merkte ik al.‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDat blauw zal wel niet zo heel veel zijn, dat merkte ik niet zo meteen.
Wat denk je hiervan? Heb het eens zijdelings geprobeerd. Ze was net bezig met haar maaltijd voor te bereiden...
‘I walk, I see, I stop, I photograph.’ ~ Leon Levinstein
Comment
-
Comment
-
Ik weet niet of je dieper kon (omwille ven afsluiting of omwille van je rug) maar zo ja dan had je ook het achterlijfje mee scherp zoals in je vorige versie en dan was dit beter, nu vind ik ze wel wat verschillend maar haast gelijkwaardigbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment