Geen showcase omdat ik de scherptediepte wat te beperkt vind. Maar wel een leuke foto, niet?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Grappige Mantis Pose
Collapse
X
-
[NSFW][Oordeel] Grappige Mantis Pose
Last edited by stevensquid; 25 februari 2016, 13:30.Nikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
www.flickr.com/photos/stevensquid -
-
Re: Grappige Mantis Pose
tis langs daar
scherptediepte stoort niet hoor, wel de onderkant van de foto, is wat nipt.groeten, Kristof
Canon EOS 5D mkII
-
't Is me al eerder opgevallen dat je foto's vaak nogal 'nipt' zijn.
Dof vind ik niet verkeerd. Kopje en pootje over de hele lijn scherp.
Persoonlijk vind ik de dikke tak nogal veel aandacht eisen. Beter op een dun takje plaatsen.
Comment
-
Bedankt allen voor de feedback. Die handtekening is eerder iets persoonlijk, voor mij is dat geen onderdeel van de foto en zo bekijk ik dat ook bij anderen (al probeer ik het wel zo aantrekkelijk mogelijk te maken).
Tja het takje, het is al een fijn takje, je moet het misschien wat in proportie zien ook, het diertje zit in een jeugdig stadium (L3 op deze foto, is inmiddels L4) en is al 1 van de kleinere soorten mantissen.
Zijn lichaam (kop tot en met waar staartstuk begint) is amper 2 cm schat ik.
Morgen krijg ik een ander soort Mantis ( 4 Ghosts) aangeleverd, in (als het goed is) 4 verschillende kleurtinten, van zwart tot licht bruin. Deze soort camoufleert zich als een dor blaadje, ik kijk er al naar uit om het vast te leggenNikon d7100 & d3100 & Fujifilm x100 & Nikon P900
www.flickr.com/photos/stevensquid
Comment
-
Comment