Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
't Is me al eerder opgevallen dat je foto's vaak nogal 'nipt' zijn.
Dof vind ik niet verkeerd. Kopje en pootje over de hele lijn scherp.
Persoonlijk vind ik de dikke tak nogal veel aandacht eisen. Beter op een dun takje plaatsen.
ik volg de vorige commentaren ,beestje wel mooi scherp op de juiste plaats
dat is natuurlijk heel persoonlijk maar ik vind je handtekening teveel aandacht eisend
Bedankt allen voor de feedback. Die handtekening is eerder iets persoonlijk, voor mij is dat geen onderdeel van de foto en zo bekijk ik dat ook bij anderen (al probeer ik het wel zo aantrekkelijk mogelijk te maken).
Tja het takje, het is al een fijn takje, je moet het misschien wat in proportie zien ook, het diertje zit in een jeugdig stadium (L3 op deze foto, is inmiddels L4) en is al 1 van de kleinere soorten mantissen.
Zijn lichaam (kop tot en met waar staartstuk begint) is amper 2 cm schat ik.
Morgen krijg ik een ander soort Mantis ( 4 Ghosts) aangeleverd, in (als het goed is) 4 verschillende kleurtinten, van zwart tot licht bruin. Deze soort camoufleert zich als een dor blaadje, ik kijk er al naar uit om het vast te leggen
Comment