Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Daar zit ze weer te pronken ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Daar zit ze weer te pronken ...


    Nog eens een klassieke benadering ... voor de liefhebbers van een rustige bg



  • #2
    Re: Daar zit ze weer te pronken ...

    Mijn complimenten voor het geheel verzorgde totaalplaatje en dan in het bijzonder de heerlijke frisse kleuren!!

    Eigen kweek van de koninginnenpage??

    Comment


    • #3
      Re: Daar zit ze weer te pronken ...

      Heel mooi
      Sony SLT-A65V met macro lens Sigma 105 mm 1:2.8

      Comment


      • #4
        Re: Daar zit ze weer te pronken ...

        Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71 Bekijk bericht
        Eigen kweek van de koninginnenpage??
        Ja, van het najaar 2013. De winter als pop door gebracht.

        Comment


        • #5
          Re: Daar zit ze weer te pronken ...

          Het is idd en mooi totaalplaatje, mooie kleuren, compo en bg

          Comment


          • #6
            Re: Daar zit ze weer te pronken ...

            Heel mooi, leuk als je ze zo gekweekt hebt, maar maakt dit het niet minder uitdagend?

            Comment


            • #7
              Re: Daar zit ze weer te pronken ...

              Een hele knappe foto .

              Grtz .

              Dirk .
              Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

              Comment


              • #8
                Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk bericht
                Heel mooi, leuk als je ze zo gekweekt hebt, maar maakt dit het niet minder uitdagend?
                Het maken van deze foto was inderdaad weinig uitdagend. Het is dan ook een klassieke pose en compo. Meestal leg ik de lat voor mij persoonlijk iets hoger.
                Maar het is vooral het hele verhaal dat mij uiteindelijk het meeste plezier gaf. Het voeden en zien groeien van de rupsen. Het verpoppen, waar we met het hele gezin naar hebben gekeken. Het wachten tot de lente. En het eigenlijke ontpoppen ... waar ik verschillende keren verlof voor heb genomen ... en toch weer telkens te laat was.
                Het kan dus weinig uitdagend lijken om een foto te maken van een dier in gevangenschap of welke gemanipuleerd werd. Maar op BD worden ook tropische kikkers, reptielen of bidsprinkhanen getoond. En veel foto's in de vrije natuur worden gemanipuleerd. Natuurlijk zijn hier grenzen. Respect voor dier en natuur zijn belangrijker dan een mooie foto. Maar ook hier kan je een uitdaging van maken.

                Comment


                • #9
                  Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                  Gewoon weg prachtige foto

                  Grts S.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                    Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
                    Het maken van deze foto was inderdaad weinig uitdagend. Het is dan ook een klassieke pose en compo. Meestal leg ik de lat voor mij persoonlijk iets hoger.
                    Maar het is vooral het hele verhaal dat mij uiteindelijk het meeste plezier gaf. Het voeden en zien groeien van de rupsen. Het verpoppen, waar we met het hele gezin naar hebben gekeken. Het wachten tot de lente. En het eigenlijke ontpoppen ... waar ik verschillende keren verlof voor heb genomen ... en toch weer telkens te laat was.
                    Het kan dus weinig uitdagend lijken om een foto te maken van een dier in gevangenschap of welke gemanipuleerd werd. Maar op BD worden ook tropische kikkers, reptielen of bidsprinkhanen getoond. En veel foto's in de vrije natuur worden gemanipuleerd. Natuurlijk zijn hier grenzen. Respect voor dier en natuur zijn belangrijker dan een mooie foto. Maar ook hier kan je een uitdaging van maken.

                    Bedankt voor je uitleg, dit is duidelijk.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                      Super totaalplaatje

                      Comment


                      • #12
                        Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                        Super.
                        Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                          Topmacro.


                          Mvg Casie

                          Comment


                          • #14
                            Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                            zalig plaatje Manuel
                            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Daar zit ze weer te pronken ...

                              Prachtige plaat en mooi om dit moment mee te kunnen maken van eigen kweek!
                              BD0681BE -
                              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                              Comment

                              Working...
                              X