Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Daar zit ze weer te pronken ...
Collapse
X
-
-
Re: Daar zit ze weer te pronken ...
Mijn complimenten voor het geheel verzorgde totaalplaatje en dan in het bijzonder de heerlijke frisse kleuren!!
Eigen kweek van de koninginnenpage??
-
Oorspronkelijk geplaatst door cookiemonster71 Bekijk berichtEigen kweek van de koninginnenpage??
Comment
-
Heel mooi, leuk als je ze zo gekweekt hebt, maar maakt dit het niet minder uitdagend?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter Bekijk berichtHeel mooi, leuk als je ze zo gekweekt hebt, maar maakt dit het niet minder uitdagend?
Maar het is vooral het hele verhaal dat mij uiteindelijk het meeste plezier gaf. Het voeden en zien groeien van de rupsen. Het verpoppen, waar we met het hele gezin naar hebben gekeken. Het wachten tot de lente. En het eigenlijke ontpoppen ... waar ik verschillende keren verlof voor heb genomen ... en toch weer telkens te laat was.
Het kan dus weinig uitdagend lijken om een foto te maken van een dier in gevangenschap of welke gemanipuleerd werd. Maar op BD worden ook tropische kikkers, reptielen of bidsprinkhanen getoond. En veel foto's in de vrije natuur worden gemanipuleerd. Natuurlijk zijn hier grenzen. Respect voor dier en natuur zijn belangrijker dan een mooie foto. Maar ook hier kan je een uitdaging van maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtHet maken van deze foto was inderdaad weinig uitdagend. Het is dan ook een klassieke pose en compo. Meestal leg ik de lat voor mij persoonlijk iets hoger.
Maar het is vooral het hele verhaal dat mij uiteindelijk het meeste plezier gaf. Het voeden en zien groeien van de rupsen. Het verpoppen, waar we met het hele gezin naar hebben gekeken. Het wachten tot de lente. En het eigenlijke ontpoppen ... waar ik verschillende keren verlof voor heb genomen ... en toch weer telkens te laat was.
Het kan dus weinig uitdagend lijken om een foto te maken van een dier in gevangenschap of welke gemanipuleerd werd. Maar op BD worden ook tropische kikkers, reptielen of bidsprinkhanen getoond. En veel foto's in de vrije natuur worden gemanipuleerd. Natuurlijk zijn hier grenzen. Respect voor dier en natuur zijn belangrijker dan een mooie foto. Maar ook hier kan je een uitdaging van maken.
Bedankt voor je uitleg, dit is duidelijk.
Comment
-
-
-
zalig plaatje ManuelGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment