Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb er vandaag ontdekt die ongeveer 4x zo klein zijn dan deze afgebeelde. Bij toeval zag ik iets bewegen terwijl ik naar deze soort keek.
Zelfs met de vergroting op 5x geschroefd waren ze vrij klein in het totaalbeeld vast te leggen. Zwarte met 2 witte vlekken achteraan hun lichaam. Straks eens opzoeken welke soort dat is.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Een van de beste platen die ik hier afgelopen maanden heb voorbij komen en niet in de HoF?!
Niet dat dit afbreuk doet aan je foto, maar het is toch steeds een leuke extra hé. Deze had het zeker verdiend!
heb er ook wat moeite mee dat zoiets niet in de HOF staat maar wie weet het gebeurd nog dat hij er een week later toch instaat en waarschijnlijk doe je het wel niet voor de HOF maar het is toch altijd eens leuk en geeft je een goed gevoel !
Ik heb al een paar keer mijn gedacht over de HoF selectie geventileerd en dat heeft echt geen meerwaarde voor mij hoor. Dus dat hoeft echt niet.
Je eigen objectieve kijk op je foto zou het verschil tussen een goede en een speciale foto moeten kunnen bepalen.
Bedankt voor jullie reacties en waardering voor deze foto. Ook voor mijn gevoel een van mijn betere, met een hogere moeilijkheidsgraad, die ik heb kunnen maken tot hiertoe.
Ik heb al een paar keer mijn gedacht over de HoF selectie geventileerd en dat heeft echt geen meerwaarde voor mij hoor. Dus dat hoeft echt niet.
Je eigen objectieve kijk op je foto zou het verschil tussen een goede en een speciale foto moeten kunnen bepalen.
Bedankt voor jullie reacties en waardering voor deze foto. Ook voor mijn gevoel een van mijn betere, met een hogere moeilijkheidsgraad, die ik heb kunnen maken tot hiertoe.
Grtz,
Kurt
Gaat ook om het principe dat een pracht van een foto waar veel moeite is ingestoken, met positieve feedback, beloont zou moeten worden. Hoe graag of hoe niet graag je er ook in wilt komen.
Maar alle swat , mij heb je in ieder geval doen smelten, keep up the good work
- Photography made me look at things differently -
Comment