Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heckle & Jeckle

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Heckle & Jeckle

Prachtig zou zo aan de muur mogen.

Sent from my Transformer Prime TF201 using Tapatalk
    [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

Comment

Leuke, prima foto met mooie achtergrondkleurtjes
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NielsDV Bekijk bericht
        Wow die zijn klein Bedankt voor de info !
        Ik heb er vandaag ontdekt die ongeveer 4x zo klein zijn dan deze afgebeelde. Bij toeval zag ik iets bewegen terwijl ik naar deze soort keek.
        Zelfs met de vergroting op 5x geschroefd waren ze vrij klein in het totaalbeeld vast te leggen. Zwarte met 2 witte vlekken achteraan hun lichaam. Straks eens opzoeken welke soort dat is.

Oorspronkelijk geplaatst door jumper51 Bekijk bericht
        Wow, schitterend . . .
        Waardoor die spiegeling, zitten ze op het water ?

Jan

Is inderdaad het wateroppervlak. Als er een beetje wind staat zijn het net schaatsers

Grtz,
        Kurt

Comment

Prachtig resultaat!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

In 1 woord......Fantastisch...
            Hopelijk zien we deze nog terug.
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

Comment

Fantastisch knap macro werk
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

dit is macro werk eerste klas
                groetjes Ingrid

Comment

Echt een knappe macro

Comment

Toppie en had em bijna gemist...

Sent from my iPad using Tapatalk.
                    Toon Nikonian
                    D700/D7000/glaswerk Nikkor

Comment

HoF stelde me teleur
                      - Photography made me look at things differently -

Comment

Een van de beste platen die ik hier afgelopen maanden heb voorbij komen en niet in de HoF?!
                        Niet dat dit afbreuk doet aan je foto, maar het is toch steeds een leuke extra hé. Deze had het zeker verdiend!
                        www.maximpiessen.com
                        www.facebook.com/maximpiessenphotography
                        Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

heb er ook wat moeite mee dat zoiets niet in de HOF staat maar wie weet het gebeurd nog dat hij er een week later toch instaat en waarschijnlijk doe je het wel niet voor de HOF maar het is toch altijd eens leuk en geeft je een goed gevoel !

Comment

Deze prachtige kleine rakkers hadden zeker een plaatsje in de HOF mogen (moeten) krijgen . Foei toch.

Comment

Ik heb al een paar keer mijn gedacht over de HoF selectie geventileerd en dat heeft echt geen meerwaarde voor mij hoor. Dus dat hoeft echt niet.
                              Je eigen objectieve kijk op je foto zou het verschil tussen een goede en een speciale foto moeten kunnen bepalen.

Bedankt voor jullie reacties en waardering voor deze foto. Ook voor mijn gevoel een van mijn betere, met een hogere moeilijkheidsgraad, die ik heb kunnen maken tot hiertoe.

Grtz,
                              Kurt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht
                                Ik heb al een paar keer mijn gedacht over de HoF selectie geventileerd en dat heeft echt geen meerwaarde voor mij hoor. Dus dat hoeft echt niet.
                                Je eigen objectieve kijk op je foto zou het verschil tussen een goede en een speciale foto moeten kunnen bepalen.

Bedankt voor jullie reacties en waardering voor deze foto. Ook voor mijn gevoel een van mijn betere, met een hogere moeilijkheidsgraad, die ik heb kunnen maken tot hiertoe.

Grtz,
                                Kurt
                                Gaat ook om het principe dat een pracht van een foto waar veel moeite is ingestoken, met positieve feedback, beloont zou moeten worden. Hoe graag of hoe niet graag je er ook in wilt komen.
                                Maar alle swat , mij heb je in ieder geval doen smelten, keep up the good work
                                - Photography made me look at things differently -

Comment

Working...
                                X