Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ingrid, dit is voor mij een beauty.
Mag ik vragen wat je hier al BG en ondergrond gebruikt heb?
heb je deze in een lichttent gemaakt?
groetjes
moniq
Moniq, bedankt
ondergrond is een glazentafelblad en BG is weer een bureaulamp met een stuk organza stof erover om het licht te temperen, is soms wel wat zoeken om de juiste belichting en effect te verkrijgen.
dus geen lichttent twijfel nog steeds er ééntje aan te schaffen, vindt op deze manier dat je meer vrijheid hebt.
kweetnie..zit een beetje met dat steeltje.
grt,bouk.
zonder vindt ik persoonlijk dat de pluis dan niet compleet zou zijn, in deze compo, ook om de gehele foto tot een mooi geheel te krijgen met de BG en zachte DOF
heb er wel ff mee bezig geweest om ze in deze positie te krijgen van het moment dat de pluizen nat zijn zakken ze in mekaar of plakken de pluizen aan mekaar en is er niks meer mee aan te vangen .
Comment