grt, Roman.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Studio werk
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: Studio werk
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDe structuur van de blaajes en de kleur komen er goed uit.
Ik had liever ook wat meer structuur in het hartje van de bloem gezien.
Is imo te donker nu.
groetjes
moniq
maar voorde rest heb je de structuur van het blad heel mooi weten weer te gevenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtDe structuur van de blaajes en de kleur komen er goed uit.
Is imo te donker nu.
groetjes
moniq
maar de blaadjes zijn wel prachtig gedaan
Comment
-
Mooi, het hartje liever iets minder donker maar da's niet evident hé met dat zwart ...
voor mij mocht het in een 4:3 formaat met alles gelijk behalve wat extra ruimte bovenaanbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Is imo te donker nu.
groetjes
moniq
Comment
-
Heel mooi hoe de bloemblaadjes doorzichtig lijken te worden.
Spijtig van het donkere bloemhart.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk berichtIk had liever ook wat meer structuur in het hartje van de bloem gezien.
maar de keuze is wel bewust gemaakt
grt, Roman
Comment
-
hier ook iedereen bedankt voor de reacties
grt, Roman
Comment
-
Comment