update zonder kader
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Minimalisme + update (kleine kader)
Collapse
X
-
Minimalisme + update (kleine kader)
update zonder kader
-
-
Re: Minimalisme
Woooow Ingrid ... Ik val weeral achterover van de pracht die je hier weer tentoonstelt
Wss 1 tje dat we volgende week weer tegen komen
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
-
je bent op dreef Ingrid !!! weer heel knap uitgevoerd ,niet veel te zien maar tegelijkertijd eigenlijk heel veel ,prachtig
wel moet ik vossie hier gelijk geven ,je kaders vind ik altijd heel en hier trouwens ook maar vraagt teveel aandacht terwijl de foto sterk genoeg is om een leven te leiden zonder kader ,ofwel heel minimaal ,mijn mening he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vonkske Bekijk berichtMooi !
Broos, teer, ijle toning...
Voor mij gaat je kader teveel met de aandacht lopen.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtje bent op dreef Ingrid !!! weer heel knap uitgevoerd ,niet veel te zien maar tegelijkertijd eigenlijk heel veel ,prachtig
wel moet ik vossie hier gelijk geven ,je kaders vind ik altijd heel en hier trouwens ook maar vraagt teveel aandacht terwijl de foto sterk genoeg is om een leven te leiden zonder kader ,ofwel heel minimaal ,mijn mening he
'k weet het kan het meestal niet laten
heb een update geplaatst met een klein kaderke
zonder vindt ik persoonlijk met deze kleuren en de kleuren van de achtergrond forum te flets
ik hoor het welLast edited by IngridVD; 28 november 2012, 13:43.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtje bent op dreef Ingrid !!! weer heel knap uitgevoerd ,niet veel te zien maar tegelijkertijd eigenlijk heel veel ,prachtig
Ik ga dus voor de update. Tis een prachtige foto Ingrid met net genoeg detail. Knap gedaanCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
ga voor de eerste op een zwarte BD achtegrond.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk berichtEigenlijk meer iets voor abstract, maar daarom niet minder broos, teder en
kwetsbaar... als de laatste letter die je opa geschreven heeft.
ook bedankt vr de zeer mooie woord keuze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtt was vonkske hé die de opmerking maakte maar vossie vindt het ook wel.
Ik ga dus voor de update. Tis een prachtige foto Ingrid met net genoeg detail. Knap gedaan
zo ieders zijn smaak/keuze en gelukkig brengt dat variatie op alle gebieden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de eerste op een zwarte BD achtegrond.
grt,bouk.
inderdaad zo kan je het ook bekijken, niet aan gedacht om dit als tip op te geven, bouk bedankt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtga voor de eerste op een zwarte BD achtegrond.
grt,bouk.
dus je eerste haalt de bovenhand
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtIngrid ik moet mijn mening hier deze keer toch wel herzien ,Bouk heeft gelijk met de zwarte BG oogt die met het kader wel degelijk het mooist ,,fouten, moet men ook kunnen toegeven he
dus je eerste haalt de bovenhand
"fouten" dit zijn er géén hé Patrick, 't is gewoon een keuze die je maakt, maar vindt het zeer sportief van je
Comment
Comment