Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
je bent op dreef Ingrid !!! weer heel knap uitgevoerd ,niet veel te zien maar tegelijkertijd eigenlijk heel veel ,prachtig
wel moet ik vossie hier gelijk geven ,je kaders vind ik altijd heel en hier trouwens ook maar vraagt teveel aandacht terwijl de foto sterk genoeg is om een leven te leiden zonder kader ,ofwel heel minimaal ,mijn mening he
je bent op dreef Ingrid !!! weer heel knap uitgevoerd ,niet veel te zien maar tegelijkertijd eigenlijk heel veel ,prachtig
wel moet ik vossie hier gelijk geven ,je kaders vind ik altijd heel en hier trouwens ook maar vraagt teveel aandacht terwijl de foto sterk genoeg is om een leven te leiden zonder kader ,ofwel heel minimaal ,mijn mening he
die kaders hé
'k weet het kan het meestal niet laten
heb een update geplaatst met een klein kaderke
zonder vindt ik persoonlijk met deze kleuren en de kleuren van de achtergrond forum te flets
ik hoor het wel
t was vonkske hé die de opmerking maakte maar vossie vindt het ook wel.
Ik ga dus voor de update. Tis een prachtige foto Ingrid met net genoeg detail. Knap gedaan
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
t was vonkske hé die de opmerking maakte maar vossie vindt het ook wel.
Ik ga dus voor de update. Tis een prachtige foto Ingrid met net genoeg detail. Knap gedaan
klopt, dacht al dat het aan mijn oogskes lag
zo ieders zijn smaak/keuze en gelukkig brengt dat variatie op alle gebieden
ga voor de eerste op een zwarte BD achtegrond.
grt,bouk.
Ingrid ik moet mijn mening hier deze keer toch wel herzien ,Bouk heeft gelijk met de zwarte BG oogt die met het kader wel degelijk het mooist ,,fouten, moet men ook kunnen toegeven he
dus je eerste haalt de bovenhand
Ingrid ik moet mijn mening hier deze keer toch wel herzien ,Bouk heeft gelijk met de zwarte BG oogt die met het kader wel degelijk het mooist ,,fouten, moet men ook kunnen toegeven he
dus je eerste haalt de bovenhand
Patrick, bedankt vr je respons,
"fouten" dit zijn er géén hé Patrick, 't is gewoon een keuze die je maakt, maar vindt het zeer sportief van je
Comment