voor de afwisseling, ff een stoeltjes pauze, heb mijn zomer modelletjes eens uit de doos gehaald
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Blauwtjes duo
Collapse
X
-
Blauwtjes duo
voor de afwisseling, ff een stoeltjes pauze, heb mijn zomer modelletjes eens uit de doos gehaald
-
-
Re: Blauwtjes duo
Tjoh das heel knap zeg, ook redelijk uniek om ze frontaal te nemen.
Heel mooi totaalbeeld, ook de mooie softe BG is erg fraaiNikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtOeps, geen foto momenteel ...
Comment
-
Eentje met een bedrieglijke DoF Beetje jammer dat de voorste zijn kopje net niet mee scherp is.
Door de centrale plaatsing wel veel lege ruimte (en ik zie nochtans graag een ruimt compo). Je kan er een vierkantje van maken zodat de diagonaal door de beide kopje loopt, maar ook dat formaat wringt een beetje vind ik.
Tot zover de technische benadering
Toch vind ik het een mooie plaat met die frontale benadering
Grtz,
Kurt
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtEentje met een bedrieglijke DoF Beetje jammer dat de voorste zijn kopje net niet mee scherp is.
Door de centrale plaatsing wel veel lege ruimte (en ik zie nochtans graag een ruimt compo). Je kan er een vierkantje van maken zodat de diagonaal door de beide kopje loopt, maar ook dat formaat wringt een beetje vind ik.
Tot zover de technische benadering
Toch vind ik het een mooie plaat met die frontale benadering
Kurt,
Grtz,Kurt
Bedrieglijke DOF ?
de voorste is zijn kopje toch mee scherp hoor.
het centrale, klopt hier toch ergens niet zozeer,als je het geheel bekijkt krijg je wel dat idee, de voorste staat toch zo goed als op één van de snijpunten(goudenpunten).
ik hou ook wel van wat ruimte, wat ik de laatste tijd meer toepas.
Comment
-
heerlijk zomers plaatje ingrid
was het al maar weer zo ver om te genieten van deze beestjesGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtheerlijk zomers plaatje ingrid
was het al maar weer zo ver om te genieten van deze beestjesbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtTjoh das heel knap zeg, ook redelijk uniek om ze frontaal te nemen.
Heel mooi totaalbeeld, ook de mooie softe BG is erg fraaiCanon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtbedankt vr je eerlijke reactie, men kan er altijd iets van oppikken .
Bedrieglijke DOF ?
de voorste is zijn kopje toch mee scherp hoor.
het centrale, klopt hier toch ergens niet zozeer,als je het geheel bekijkt krijg je wel dat idee, de voorste staat toch zo goed als op één van de snijpunten(goudenpunten).
ik hou ook wel van wat ruimte, wat ik de laatste tijd meer toepas.
Dat bedoelde ik eigenlijk met bedrieglijke DoF
De rechtse vlinder zou het dichtst bij de camera moeten zitten als je naar het scherptevlak kijkt. Maar nu heb je de illusie dat de linkse het meest vooraan zit.
Dit gaat enkel op als je je camera niet te schuin hebt gehouden natuurlijk Want in dat geval zit ik er natuurlijk naast
En ik ben er (soms tegen beter weten in) nog altijd van overtuigd dat een beetje 'kritischere' feedback een meerwaarde KAN zijn.
Maar hier geraak ik hoe langer hoe harder van het tegendeel overtuigd. En dit is niet persoonlijk naar u gericht hoor Ingrid
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtDat bedoelde ik eigenlijk met bedrieglijke DoF
De rechtse vlinder zou het dichtst bij de camera moeten zitten als je naar het scherptevlak kijkt. Maar nu heb je de illusie dat de linkse het meest vooraan zit.
Dit gaat enkel op als je je camera niet te schuin hebt gehouden natuurlijk Want in dat geval zit ik er natuurlijk naast
En ik ben er (soms tegen beter weten in) nog altijd van overtuigd dat een beetje 'kritischere' feedback een meerwaarde KAN zijn.
Maar hier geraak ik hoe langer hoe harder van het tegendeel overtuigd. En dit is niet persoonlijk naar u gericht hoor Ingrid
Grtz,
Kurt
weet dat het niet persoonlijk is.
Maar als je goed ziet (ik weet het natuurlijk ) dat het koren/halm waar het rechtse blauwtje op zit leunt wat achterover, en plus heb ik eigenlijk wat van schuin onderaan getrokken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtwat die kritischere feedback betreft heb ik totaal géén probleem mee, zoals je zelf aan kaart, kan altijd een meerwaarde zijn
weet dat het niet persoonlijk is.
Maar als je goed ziet (ik weet het natuurlijk ) dat het koren/halm waar het rechtse blauwtje op zit leunt wat achterover, en plus heb ik eigenlijk wat van schuin onderaan getrokken.
Dan zat ik er dus naast
Dacht dat de rechtse halm net meer naar voor gekruld kwam. Kan het niet checken want momenteel geen foto te zien
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtDan zat ik er dus naast
Dacht dat de rechtse halm net meer naar voor gekruld kwam. Kan het niet checken want momenteel geen foto te zien
Grtz,
Kurt
photobucket krijgt zijn kuren weer zeker
staat er nu terug
Comment
Comment