Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Eentje met een bedrieglijke DoF Beetje jammer dat de voorste zijn kopje net niet mee scherp is.
Door de centrale plaatsing wel veel lege ruimte (en ik zie nochtans graag een ruimt compo). Je kan er een vierkantje van maken zodat de diagonaal door de beide kopje loopt, maar ook dat formaat wringt een beetje vind ik.
Tot zover de technische benadering
Toch vind ik het een mooie plaat met die frontale benadering
Eentje met een bedrieglijke DoF Beetje jammer dat de voorste zijn kopje net niet mee scherp is.
Door de centrale plaatsing wel veel lege ruimte (en ik zie nochtans graag een ruimt compo). Je kan er een vierkantje van maken zodat de diagonaal door de beide kopje loopt, maar ook dat formaat wringt een beetje vind ik.
Tot zover de technische benadering
Toch vind ik het een mooie plaat met die frontale benadering
Kurt,
Grtz,Kurt
bedankt vr je eerlijke reactie, men kan er altijd iets van oppikken .
Bedrieglijke DOF ?
de voorste is zijn kopje toch mee scherp hoor.
het centrale, klopt hier toch ergens niet zozeer,als je het geheel bekijkt krijg je wel dat idee, de voorste staat toch zo goed als op één van de snijpunten(goudenpunten).
ik hou ook wel van wat ruimte, wat ik de laatste tijd meer toepas.
heerlijk zomers plaatje ingrid
was het al maar weer zo ver om te genieten van deze beestjes
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
bedankt vr je eerlijke reactie, men kan er altijd iets van oppikken . Bedrieglijke DOF ?
de voorste is zijn kopje toch mee scherp hoor.
het centrale, klopt hier toch ergens niet zozeer,als je het geheel bekijkt krijg je wel dat idee, de voorste staat toch zo goed als op één van de snijpunten(goudenpunten).
ik hou ook wel van wat ruimte, wat ik de laatste tijd meer toepas.
Dat bedoelde ik eigenlijk met bedrieglijke DoF
De rechtse vlinder zou het dichtst bij de camera moeten zitten als je naar het scherptevlak kijkt. Maar nu heb je de illusie dat de linkse het meest vooraan zit.
Dit gaat enkel op als je je camera niet te schuin hebt gehouden natuurlijk Want in dat geval zit ik er natuurlijk naast
En ik ben er (soms tegen beter weten in) nog altijd van overtuigd dat een beetje 'kritischere' feedback een meerwaarde KAN zijn.
Maar hier geraak ik hoe langer hoe harder van het tegendeel overtuigd. En dit is niet persoonlijk naar u gericht hoor Ingrid
Dat bedoelde ik eigenlijk met bedrieglijke DoF
De rechtse vlinder zou het dichtst bij de camera moeten zitten als je naar het scherptevlak kijkt. Maar nu heb je de illusie dat de linkse het meest vooraan zit.
Dit gaat enkel op als je je camera niet te schuin hebt gehouden natuurlijk Want in dat geval zit ik er natuurlijk naast
En ik ben er (soms tegen beter weten in) nog altijd van overtuigd dat een beetje 'kritischere' feedback een meerwaarde KAN zijn.
Maar hier geraak ik hoe langer hoe harder van het tegendeel overtuigd. En dit is niet persoonlijk naar u gericht hoor Ingrid
Grtz,
Kurt
wat die kritischere feedback betreft heb ik totaal géén probleem mee, zoals je zelf aan kaart, kan altijd een meerwaarde zijn
weet dat het niet persoonlijk is.
Maar als je goed ziet (ik weet het natuurlijk ) dat het koren/halm waar het rechtse blauwtje op zit leunt wat achterover, en plus heb ik eigenlijk wat van schuin onderaan getrokken.
wat die kritischere feedback betreft heb ik totaal géén probleem mee, zoals je zelf aan kaart, kan altijd een meerwaarde zijn
weet dat het niet persoonlijk is. Maar als je goed ziet (ik weet het natuurlijk ) dat het koren/halm waar het rechtse blauwtje op zit leunt wat achterover, en plus heb ik eigenlijk wat van schuin onderaan getrokken.
Dan zat ik er dus naast
Dacht dat de rechtse halm net meer naar voor gekruld kwam. Kan het niet checken want momenteel geen foto te zien
Comment