Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
die staat er prachtig op ,heel mooi van belichting en mooie warme kleuren miss klein min puntje dat het rechtse oogje (die meest aandacht vraagt )wat scherpte mist ,maar voor de rest echt heel knap
Zeer knappe foto, is dat nu een vlek boven z'n hoofd , of ligt het aan mijn scherm ?
Het ligt niet aan uw computer, nu na uw opmerking zie ik het ook
aan de foto is niets gedaan van nabewerking, maar nog van die reeks van het zelfde kikkertje hebben het ook zie ik nu, vuil op de lens
maar het wordt wel hoog tijd voor een brilleke
Nee rosie het is geen vlek maar een gras sprietje kijk maar het zit ook onder het kikkertje
Deze valt gewoon in je DoF
Groene vriendje staat er mooi op
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
die staat er prachtig op ,heel mooi van belichting en mooie warme kleuren miss klein min puntje dat het rechtse oogje (die meest aandacht vraagt )wat scherpte mist ,maar voor de rest echt heel knap
Ik volg
Aan de plaatsing van de DoF kan je niks meer veranderen, maar de 'vlek' achter het kikkertje kan je nog wel wat verdoezelen denk ik.
Comment