Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rood met witte stippen
Collapse
X
-
-
Re: Rood met witte stippen
echt prachtig hoor ,mooie van kleuren ,en wat een scherpte (DOF)
is dit een stack ??? daar ik zie in het exif f 2.8 dus een hele kleine DOF ik zie ook een klein stukje onscherpte tussen het scherp gedeelte ,waardoor ik denk dat het een stack zou kunnen zijn
-
mooie plaat, maar wel spijtig dat je stack niet zo goed gelukt is. De paddo's zijn prima, maar het gras kon veel beterwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Idd dit is een stack, ik wilde het niet vermelden om te zien hoe de reacties zijn.
Dit is een probeersel van mijn eerste stack, 8 foto's f 2.8 .
Hoe en wat kan ik doen om in de toekomst een betere stack te maken ?
Dank u voor de reacties
Comment
-
Betere stack maken? Meer foto's nemen met zo'n groot diafragma.
Je hebt je geconcentreerd op de paddo's, maar ook elk stukje van de omgeving ter hoogte van het onderwerp moet in de DoF vallen wil je zo'n 'vlekken' vermijden.
Het mooie groepje staat er in elk geval goed op
Hier heb ik zo'n mooie exemplaren nog niet gezien, laat staan zo met een groep bij elkaar.
Grtz,
Kurt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtBetere stack maken? Meer foto's nemen met zo'n groot diafragma.
Je hebt je geconcentreerd op de paddo's, maar ook elk stukje van de omgeving ter hoogte van het onderwerp moet in de DoF vallen wil je zo'n 'vlekken' vermijden.
Het mooie groepje staat er in elk geval goed op
Hier heb ik zo'n mooie exemplaren nog niet gezien, laat staan zo met een groep bij elkaar.
Grtz,
Kurtwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
je stack op de paddenstoelen vind ik geslaagd
maar in het gras er omheen zitten nog wat foutjesGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtje stack op de paddenstoelen vind ik geslaagd
maar in het gras er omheen zitten nog wat foutjes
ook mijn mening
Comment
-
[QUOTE=Frakske;3687264]Op je stack durf ik niet te vitten
Ook ik niet
vind het zeer mooi, prachtig groepje, kan in een natuur boekje vind ikGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
-
Comment
Comment