Toch nog eens eentje posten, of het goed is ... dat laat ik aan jullie over.Zelf vind ik het wel iets hebben al is het in volle zon genomen. Twee versies.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Eitjes leggen.
Collapse
X
-
-
Re: Eitjes leggen.
ondanks het harde licht is het toch een mooie gewordenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtondanks het harde licht is het toch een mooie geworden
...en wat een waarneming...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtondanks het harde licht is het toch een mooie geworden
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Goed scherp en prima momentwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Mooi de reflexie meegenomenJe kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.be
Comment
-
-
Voor mij de lichtere opname ! KnapMijn YouTube kanaal || Fotografische uitstapjes in België? Een overzicht per provincie vind je hier.
Comment
-
Comment
Comment