Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb ook al gemerkt dat zolang het geen beestjes zijn er niet veel gereageerd word .
Ok Ik zal eens een poging doen . BG vind ik een beetje druk maar kan nog net . De meeldraadjes zijn lekker scherp .
Spijtig dat de de voorste blaadjes wat zwaar overkomen door de onscherpte .
Voor de rest
Ik vind deze mooi gebracht
Net door de iets donkerdere tint komt het detail in het geel mooi uit en voor mij is de DoF heel goed gekozen en de oof stukken niet storend. BG werkt ook goed mee in het totaalplaatje. Het geel zou misschien een tikje lichter kunnen, maar is niet noodzakelijk vind ik.
Ben er bijna zeker van dat deze met een ander auteursnaam al meer reacties zou gekregen hebben...
in deze periode kan het spijtig genoeg soms heel vlug gaan
Ik vind deze mooi gebracht
Net door de iets donkerdere tint komt het detail in het geel mooi uit en voor mij is de DoF heel goed gekozen en de oof stukken niet storend. BG werkt ook goed mee in het totaalplaatje. Het geel zou misschien een tikje lichter kunnen, maar is niet noodzakelijk vind ik.Kurt
Comment