Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Spider

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Spider

of
    :

Re: Spider

Scherpte en kleur zitten goed, maar de compositie is wat rommelig. (niet gemakkelijk bij spinnen met lange poten)

Groeten,
    Eric

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
      Scherpte en kleur zitten goed, maar de compositie is wat rommelig. (niet gemakkelijk bij spinnen met lange poten)

Groeten,
      Eric
      Ik heb hier hetzelfde gevoel , maar wat een scherpte .

Grtz .

Dirk .
      Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

prachtige en scherpe details

Comment

Groeten,
          Eric
          ik volg ook
          niet altijd even makkelijke deze gasten
          Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
          Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Groeten,
            Eric
            Volg hier ook.
            Leefde deze spin nog?

Grtz,
            Kurt

Comment

Ik vind het verschrikkelijke beesten, maar wat staat deze er scherp op !

Groetjes,
              Myriam
              Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
              www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Heel erg scherp, maar niet mijn troeteltjes deze griezels
                Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.

Comment

Groeten,
                  Eric
                  kopspeld achter het kop-borststuk om ze van de grond te verheffen, kop van de speld helemaal verborgen achter dat kop-borststuk, en de ondergrond iets waar je je speld wat dieper in kwijt kan om de hoogte te regelen. (kurkplaat met een laagje zand of ander natuurlijk materiaal). Met een beetje geluk kan je de speld achter een poot fotograferen, maar als je rechttoe rechtaan wil fotograferen, zal je moeten fotoshoppen.
                  Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eddy Bal Bekijk bericht
                    kopspeld achter het kop-borststuk om ze van de grond te verheffen, kop van de speld helemaal verborgen achter dat kop-borststuk, en de ondergrond iets waar je je speld wat dieper in kwijt kan om de hoogte te regelen. (kurkplaat met een laagje zand of ander natuurlijk materiaal). Met een beetje geluk kan je de speld achter een poot fotograferen, maar als je rechttoe rechtaan wil fotograferen, zal je moeten fotoshoppen.

Maar dan gaat ie wel dood, ik wil elk beestje levend op de foto.
                    Groetjes Marlies

https://www.facebook.com/marliesprieckaerts?ref=hl

Comment

Dit beestje was al dood, waarschijnlijk door de vrieskou, ik had deze gevonden in het tuinhuis, daarmee was dit zo'n makkelijk model.
                      Bedankt voor de reacties En sorry voor het laat antwoorden van mij.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prieckaerts Bekijk bericht
                        Maar dan gaat ie wel dood, ik wil elk beestje levend op de foto.
                        zoals ik vermoedde, en is bevestigd door de vastlegger, was daar niet vel meer aan dood te doen. En bij het maken van bvb een catalogus, is net niet altijd mogelijk levende exemplaren voor de lens te krijgen: je pakt wat je kan.
                        Canon 60D - Canon EF70-200 f/4.0L - Canon EF-S18-55 f/3.5-5.6 - Canon 50 f/1.8 II - Canon EF-S17-85mm f/4-5.6 IS USM

Comment

Working...
                        X