Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Scherpte en kleur zitten goed, maar de compositie is wat rommelig. (niet gemakkelijk bij spinnen met lange poten)
Groeten,
Eric
ik volg ook
niet altijd even makkelijke deze gasten
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Scherpte en kleur zitten goed, maar de compositie is wat rommelig. (niet gemakkelijk bij spinnen met lange poten)
Groeten,
Eric
kopspeld achter het kop-borststuk om ze van de grond te verheffen, kop van de speld helemaal verborgen achter dat kop-borststuk, en de ondergrond iets waar je je speld wat dieper in kwijt kan om de hoogte te regelen. (kurkplaat met een laagje zand of ander natuurlijk materiaal). Met een beetje geluk kan je de speld achter een poot fotograferen, maar als je rechttoe rechtaan wil fotograferen, zal je moeten fotoshoppen.
kopspeld achter het kop-borststuk om ze van de grond te verheffen, kop van de speld helemaal verborgen achter dat kop-borststuk, en de ondergrond iets waar je je speld wat dieper in kwijt kan om de hoogte te regelen. (kurkplaat met een laagje zand of ander natuurlijk materiaal). Met een beetje geluk kan je de speld achter een poot fotograferen, maar als je rechttoe rechtaan wil fotograferen, zal je moeten fotoshoppen.
Maar dan gaat ie wel dood, ik wil elk beestje levend op de foto.
Dit beestje was al dood, waarschijnlijk door de vrieskou, ik had deze gevonden in het tuinhuis, daarmee was dit zo'n makkelijk model.
Bedankt voor de reacties En sorry voor het laat antwoorden van mij.
Maar dan gaat ie wel dood, ik wil elk beestje levend op de foto.
zoals ik vermoedde, en is bevestigd door de vastlegger, was daar niet vel meer aan dood te doen. En bij het maken van bvb een catalogus, is net niet altijd mogelijk levende exemplaren voor de lens te krijgen: je pakt wat je kan.
Comment