Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
scherpte is weer op en top, net zoals de rest van de foto
Maar als ik eerlijk mag zijn: de pano-uitsnede vind ik niet mooi. Heb je ook een gewone?
(ik ben liever eerlijk )
scherpte is weer op en top, net zoals de rest van de foto
Maar als ik eerlijk mag zijn: de pano-uitsnede vind ik niet mooi. Heb je ook een gewone?
(ik ben liever eerlijk )
blij dat je zo eerlijk bent
maar ik moet eigenlijk ook toegeven na een paar keer opnieuw de foto te bekijken dat ikzelf ook tot het besluit ben gekomen dat de 2/3de formaat toch wel beter tot zijn recht komt ,dus bij deze een update geplaatst
Aja de pano was wel wat krap, wat ruimte is altijd vaak wel fijn, bij de 2/3 verhouding afbeelding vind ik links wat krap, verder qua scherpte een erg fijn beeld,
groetjes,
Loulou
Comment