van een mooie ochtend van vorig jaar ,is miss niet de gewoonte hier bij macro maar heb het toch maar eens gewaagd een panoformaat voor te schotelen
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog eens wat dauw
Collapse
X
-
-
Re: nog eens wat dauw
Vind het bij deze compo heel goed passen.
Foto is weer van hoog niveau, prachtig al die druppeltjes.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
scherpte is weer op en top, net zoals de rest van de foto
Maar als ik eerlijk mag zijn: de pano-uitsnede vind ik niet mooi. Heb je ook een gewone?
(ik ben liever eerlijk )www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk berichtscherpte is weer op en top, net zoals de rest van de foto
Maar als ik eerlijk mag zijn: de pano-uitsnede vind ik niet mooi. Heb je ook een gewone?
(ik ben liever eerlijk )
maar ik moet eigenlijk ook toegeven na een paar keer opnieuw de foto te bekijken dat ikzelf ook tot het besluit ben gekomen dat de 2/3de formaat toch wel beter tot zijn recht komt ,dus bij deze een update geplaatst
Comment
-
Aja de pano was wel wat krap, wat ruimte is altijd vaak wel fijn, bij de 2/3 verhouding afbeelding vind ik links wat krap, verder qua scherpte een erg fijn beeld,
groetjes,
LoulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
-
Ik ga hier ook voor je update.
Knap gedaan!
Groetjes,
Bart
Comment
-
-
Heel mooi! kleur en scherpte zoals van je gewend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk berichtIk gok op Plant(en)wants (Miris Striatus).
Mooie scherpe foto en goede kleuren
Grtz,
Kurt
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtScherp en goed belicht, zoals altijd knap
maar ik had links graag meer ruimte gezien, je liet u verleiden door die druppeltjes een de achterkant hé
Comment
Comment