Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
deze staat er prachtig scherp op op z'n kopje
alleen jammer van de beweging in die ene poot
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
deze staat er prachtig scherp op op z'n kopje
alleen jammer van de beweging in die ene poot
Bedankt voor de reactie.
Die onscherpe, bewegende poot vind ik juist de kracht van deze foto. Moest alles haarscherp zijn, dan zou de foto voor mij onnatuurlijk zijn: in deze houding is de kikker namelijk in beweging, dat zie je aan de rest van de houding van de kikker, de kikker beweegt zich nl. voort over de stengel. In deze houding zit een kikker nooit stil.
Met alle respect voor ieders mening natuurlijk.
Schitterende foto van deze hele mooie kikker. Heb je deze in het wild gespot?
Heb ze veel in Costa Rica gezien, maar ze werden pas met donker worden wakker.
Schitterende foto van deze hele mooie kikker. Heb je deze in het wild gespot?
Heb ze veel in Costa Rica gezien, maar ze werden pas met donker worden wakker.
De foto is enkele weken geleden in de vrije natuur, na een fikse regenbui en 's morgens vroeg, in Costa Rica gemaakt.
De foto is enkele weken geleden in de vrije natuur, na een fikse regenbui en 's morgens vroeg, in Costa Rica gemaakt.
Bedankt voor je reply, Zijn echt prachtige beestjes. Ik heb niet het geluk gehad ze goed daglicht te fotograferen. Reden om nog maar een keer terug te gaan.
Comment