Om het nieuwe jaar alvast kleurrijk te beginnen:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kleurrijk begin
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: kleurrijk begin
zeer mooi fotogeniek beest, ook goed vastgelegdwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Dit is nu wat men noemt een meid met benen tot onder haar oksels...
Prachtfoto.
Groeten,
Geert
Comment
-
deze staat er prachtig scherp op op z'n kopje
alleen jammer van de beweging in die ene pootGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtdeze staat er prachtig scherp op op z'n kopje
alleen jammer van de beweging in die ene poot
Die onscherpe, bewegende poot vind ik juist de kracht van deze foto. Moest alles haarscherp zijn, dan zou de foto voor mij onnatuurlijk zijn: in deze houding is de kikker namelijk in beweging, dat zie je aan de rest van de houding van de kikker, de kikker beweegt zich nl. voort over de stengel. In deze houding zit een kikker nooit stil.
Met alle respect voor ieders mening natuurlijk.mijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
Schitterende foto van deze hele mooie kikker. Heb je deze in het wild gespot?
Heb ze veel in Costa Rica gezien, maar ze werden pas met donker worden wakker.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtSchitterende foto van deze hele mooie kikker. Heb je deze in het wild gespot?
Heb ze veel in Costa Rica gezien, maar ze werden pas met donker worden wakker.mijn foto's: www.reneheylen.be
Comment
-
gr,
Comment
-
-
dat is je alvast prima gelukt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dzumbo Bekijk berichtDe foto is enkele weken geleden in de vrije natuur, na een fikse regenbui en 's morgens vroeg, in Costa Rica gemaakt.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
Comment