Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nog een kabouterhuisje
Collapse
X
-
-
Re: nog een kabouterhuisje
Knappe foto, met terugkerende paddestoelen in de BG.
Wel nog effe de WB checken, zit wel een hele grote blauwzweem over.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
-
Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk berichtKnappe foto, met terugkerende paddestoelen in de BG.
Wel nog effe de WB checken, zit wel een hele grote blauwzweem over.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Mooi, die beperkte dof, geeft een mooi beeld van de paddenstoelen in de achtergrond.
Wat ik wel vreemd vind, is dat ik hier vierkantjes zie in de achtergrond. Blokvorming, of hoe noem je dat?
Het begint al onder het hoedje van de paddenstoel op de voorgrond...
Is dit mss een crop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk berichtMooi, die beperkte dof, geeft een mooi beeld van de paddenstoelen in de achtergrond.
Wat ik wel vreemd vind, is dat ik hier vierkantjes zie in de achtergrond. Blokvorming, of hoe noem je dat?
Is dit mss een crop?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk berichtMooi, die beperkte dof, geeft een mooi beeld van de paddenstoelen in de achtergrond.
Is dit mss een crop?
voor de rest een mooi plaatjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment