Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

taaie beukenblaadjes

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• taaie beukenblaadjes

zonnebadend in Meerdaalwoud

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Re: taaie beukenblaadjes

Mooi hoe het licht op de blaadjes valt, maar ik vind de achtergrond persoonlijk nogal rommelig en afleiden van de 'hoofdtak'. Was mogelijk op te lossen met een groter diafragma, maar waarschijnlijk niet voldoende...Ik zou dan toch een ander takje gaan zoeken zijn, in het zonlicht, zonder storende elementen in de compositie. Daar zullen er zeker nog van geweest zijn in het Meerdaalwoud :-)
    Je had overigens nog wat ruimte om verder onder te belichten - zo zou de achtergrond nog wat donkerder geworden zijn en is het enkel nog het takje onderin dat wat stoort...
    Grt, Ingrid.
    Ingrid Vekemans Photography
    Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
    http://www.ingridvekemans.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhoto Bekijk bericht
      Mooi hoe het licht op de blaadjes valt, maar ik vind de achtergrond persoonlijk nogal rommelig en afleiden van de 'hoofdtak'. Was mogelijk op te lossen met een groter diafragma, maar waarschijnlijk niet voldoende...Ik zou dan toch een ander takje gaan zoeken zijn, in het zonlicht, zonder storende elementen in de compositie. Daar zullen er zeker nog van geweest zijn in het Meerdaalwoud :-)
      Je had overigens nog wat ruimte om verder onder te belichten - zo zou de achtergrond nog wat donkerder geworden zijn en is het enkel nog het takje onderin dat wat stoort...
      Grt, Ingrid.
      Bedankt voor je reactie, groter diafragma kon niet wegens "slecht gerief" bij op dat moment
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Bedankt voor je reactie, groter diafragma kon niet wegens "slecht gerief" bij op dat moment
        Jammer, want hier zat idd meer in.

Grtz,
        Kurt

Comment

Frans het licht op de blaadjes is mooi ,maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het totaalplaatje mij niet zo aanspreekt ,ik weet zeker neen ik ben overtuigd dat jij veel beter kan ,je hebt dat hier al duidelijk bewezen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            Frans het licht op de blaadjes is mooi ,maar ik moet ook eerlijk zeggen dat het totaalplaatje mij niet zo aanspreekt ,ik weet zeker neen ik ben overtuigd dat jij veel beter kan ,je hebt dat hier al duidelijk bewezen
            volg hier in
            groetjes Ingrid

Comment

ik volg mijn voorgangers ook
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Working...
              X