Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Licht mooi op het hart gevangen
Ik volg Bouk wel ergens. In het totaalplaatje met de sobere tinten 'misstaat' het groene een beetje imo. Trekt daardoor onnodig aandacht naar zich toe.
Licht mooi op het hart gevangen
Ik volg Bouk wel ergens. In het totaalplaatje met de sobere tinten 'misstaat' het groene een beetje imo. Trekt daardoor onnodig aandacht naar zich toe.
Grtz,
Kurt
ha, eender in die richting, dacht eender dat het niet kon, maar de stengels zijn nu éénmaal nog groen, kan misschien het wat proberen de temperen
ha, eender in die richting, dacht eender dat het niet kon, maar de stengels zijn nu éénmaal nog groen, kan misschien het wat proberen de temperen
Ik weet natuurlijk niet hoe Bouk het bedoelde.
Dat de steel mooi groen is kan ik best geloven. Het aandachtspunt heb je hier mooi bekomen door het hart te belichten. De steel zou geen extra aandacht mogen op eisen in dit beeld (vind ik hé )
Ik weet natuurlijk niet hoe Bouk het bedoelde.
Dat de steel mooi groen is kan ik best geloven. Het aandachtspunt heb je hier mooi bekomen door het hart te belichten. De steel zou geen extra aandacht mogen op eisen in dit beeld (vind ik hé )
Grtz,
Kurt
Kurt, een aanpassing geplaatst beter zo ?
Bouk voor jou ook beter ?
Comment